×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رکوردی دیگر از بیمه دانا در حق بیمه صادره در ۳ ماه ابتدای سال

شرکت بیمه دانا موفق شد در گزارش عملکرد منتهی به ۳۱ خردادماه، به حق بیمه خیره کننده ۱۴۹ هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال طی ۳ ماه ابتدایی امسال دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران و بر اساس آمار ارائه شده توسط شرکت بیمه دانا که بر روی سایت کدال، قرار گرفته است، این شرکت با دریافت۱۴۹ هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال حق بیمه صادره (شامل قبول اتکایی) در سه ماه بهار ۱۴۰۳ توانست از رشد ۱۰۰ در حق بیمه صادره نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار گردد.

این در حالی است که بیمه دانا در مدت ۳ ماه بهار ۶۳ هزار و ۱۳ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال خسارت پرداخت کرد که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۰۰ درصدی برخوردار گشته است.

این در حالی است که در دو رشته درمان و شخص ثالث آمار حق بیمه صادره تولید توسط این شرکت به شرح ذیل است:

بیمه دانا در رشته ثالث موفق گردید طی سه ماه ۱۴۰۳ به ۲۱ هزار ۲۸۳ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال حق بیمه صادر کند که با ۱۴ درصد رشد همراه بوده است ضمن آن که این شرکت ۱۴ هزار و ۷۷ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال نیز خسارت پرداخت کرده است و در این بخش نیز ۲۲ درصد رشد در پرداخت خسارت داشته است.

همچنین آمار حق بیمه صادره توسط بیمه دانا حکایت از رشد ۷۰ درصدی در رشته درمان دارد به گونه‌ای که این شرکت توانست در ۳ ماه بهار  ۱۴۰۳مبلغ ۱۰۴ هزار و ۳۶۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال در رشته درمان، حق بیمه تولید کند، ضمن آن که در همین مدت ۳۲ هزار و ۴۰ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال نیز خسارت در بخش درمان پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است، در سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز، روند حق بیمه این شرکت دارای رشد بوده و آمار قرار گرفته بر روی کدال حکایت از آن دارد که این شرکت، در ادامه راه برای امسال به ثبت رکوردهای بیش‌تری موفق خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches