×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رکود اقتصادی ایتالیا در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی ادامه خواهد داشت

تولید ناخالص داخلی و برخی از شاخص های اقتصادی ایتالیا در سال ۲۰۱۳ و حتی ۲۰۱۴ میلادی کاهش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری ایتالیایی زبان آسکا، انجمن توسعه صنعتی ایتالیا در گزارشی اعلام کرده است، در سال ۲۰۱۳ میلادی تولید ناخالص داخلی ایتالیا به میزان یک ممیز نه دهم درصد کاهش خواهد یافت. این میزان از کاهش در مرکز و شمال این کشور برابر با یک ممیز هفت و در جنوب برابر با دو ممیز پنج دهم درصد خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مصرف خانوارهای ایتالیایی ساکن مرکز و شمال ایتالیا به میزان دو ممیز هشت دهم و مصرف خانوارهای ساکن در جنوب این کشور چهار ممیز دو دهم درصد کاهش خواهد یافت. میزان سرمایه گذاری نیز به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت. این میزان از کاهش در مرکز و شمال ایتالیا برابر با پنج ممیز چهار دهم و در جنوب برابر با یازده ممیز سه دهم درصد خواهد بود.

به علت تاثیرهای ناشی از بحران اقتصادی، مصرف مواد غذایی در مرکز و شمال ایتالیا چهار ممیز چهار دهم و در جنوب این کشور شش ممیز دو دهم درصد کاهش خواهد یافت. درآمد خانوارهای ایتالیایی ساکن در مرکز و شمال این کشور به میزان یک ممیز چهار دهم و خانوارهای ساکن در جنوب این کشور دو درصد کاهش خواهد یافت. میزان صادرات نیز در سال ۲۰۱۳ میلادی منفی خواهد بود: میزان صادرات در جنوب ایتالیا یک ممیز چهار دهم و در مرکز و شمال این کشور به میزان یک ممیز یک دهم درصد کاهش خواهد یافت.

در ادامه این گزارش آمده است، در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز مصرف کلی کاهش خواهد یافت.

در سال ۲۰۱۴ میلادی، مصرف مواد غذایی در جنوب ایتالیا یک ممیز دو دهم و در مرکز و شمال این کشور پنج دهم درصد کاهش خواهد یافت.

میزان سرمایه گذاری نیز در سال ۲۰۱۴ میلادی در ایتالیا کاهش خواهد یافت. این میزان ازکاهش در جنوب این کشور شش ممیز یک دهم و در شمال برابر با دو ممیز شش دهم درصد خواهد بود.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches