true

تیم کیوردچی از برنامه منحصربفرد جستجوی داده ها و اطلاعات توسط کاربران ایرانی موسوم به دیجی کالا ریسرچ با کمک هوش مصنوعی رونمایی کردند.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در این رویداد که صبح امروز یکشنبه 14 اردیبهشت در محل کافه ایوان ربط و با حضور تعدادی از خبرنگاران برگزار شد، اسماعیل نورمحمدی، مدیرعامل کیوردچی با اعلام این که دیجی کالا ریسرچ نخستین ابزار هوشمند تحلیل کلیدواژه ایرانی به شمار می رود، درباره جزییات رونمایی از محصول این شرکت گفت: با استفاده از این ابزار به راحتی می توان فهمید که کدام محصولات باید وارد بازار شده و چه برندی بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
وی تصریح کرد که اگر بدانیم مردم و عمده کاربران برای به دست آوردن اطلاعات در خصوص خرید یک کالا به دنبال چه چیزی هستند می توان با استفاده از ابزار هوش مصنوعی بکار گرفته شده در این محصول، موجبات رونق کسب و کار را فراهم کرد ضمن آن که کیبوردچی با تیمی متشکل از متخصصان دیجیتال مارکتینگ و هوش مصنوعی، به دنبال ارائه خدمات نوین به کسبوکارهای ایرانی است.
وی با بیان آن که ما استراتژی سئو را تولید کرده ایم که هیچ جای دنیا نمی توان مشابه آن را یافت، اظهار داشت: از زمان فعالیت ما قریب به 1075 روز می گذرد که در این مدت بیش از 42 هزار نفر در کیوردچی ثبت نام انجام داده اند ضمن آن که تولید حدود 24 هزار مقاله توسط کیوردچی طی این مدت یکی از افتخارات کم نظیری است که نشان از موفقیت ارائه برنامه ارائه شده دارد.
نورمحمدی با اشاره به آن که این سرچ هوشمند به کسب و کارهای مختلف در راستای اتخاذ تصمیمات بهتر با استفاده از اطلاعات دقیق جستجوهای کاربران کمک شایانی می کند یادآور شد: به عبارت دیگر این ابزار هوشمند، نخستین پلتفرم تحلیل کلیدواژههای ایرانی بر مبنای دادههای واقعی جستجوهای کاربران در دیجی کالا است که به عنوان نخستین ابزار هوشمند تحلیل کلیدواژههای ایرانی، گام جدیدی در جهت بهبود استراتژیهای بازاریابی و فروش برداشته است
وی با بیان آن که کیوردچی نمایشگاه ما برای ورود به بازارهای جهانی محصوب می شود تصریح کرد: این در حالی است که ابزار تخصصی کیوردریسرچ محتوای هوش مصنوعی فارسی تولید ویدئو با کمک هوش مصنوعی نیز در آینده ای نزدیک از طریق کیوردچی برای استفاده مخاطبات به بازار عرضه خواهد شد.و
نورمحمدی یادآور شد: ما از دادههای دیجی کالا استفاده میکنیم تا بفهمیم کاربران چه چیزهایی را جستجو میکنند و این موضوع میتواند استراتژیهای بسیاری از کسبوکارها را تحت تأثیر قرار دهد ضمن آن که ما به دنبال ایجاد ابزاری مشابه به نمونههای ۳۰ میلیون دلاری در جهان بودیم و از این رو این ابزار به ما کمک می کند تا به طور دقیق بفهمیم چه کالاهایی در دیجی کالا بیشترین تقاضا را دارند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=302026
false
true