true
نخستین باشگاه مشتریان صنعت لیزینگ کشور با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران در شرکت واسپاری سپهر صادرات راهاندازی شد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، نخستین باشگاه مشتریان صنعت لیزینگ کشور، سامانه مرکز اسناد الکترونیک، واحد متمرکز امور مشتریان و سامانه فروش غیرحضوری شرکت واسپاری سپهر صادرات، رونمایی و برنامههای جدید این شرکت برای توسعه سهم از بازار و ارائه خدمات فروش اقساطی به بیش از ۴۰ میلیون مشتری بانک صادرات ایران، تشریح شد.
محسن سیفی، در این نشست با تشریح اهمیت توسعه و جذابیت فعالیت و ارائه خدمات تقریبا ۳ میلیون شرکت واسپاری در دنیا، گفت: بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک بزرگ با گستره جغرافیایی و حجم خدمات و تسهیلات در کشور، ظرفیت خدمت به بیش از ۴۰ میلیون مشتری را در کشور داراست و ارائه انواع خدمات فروش و پشتیبانی از زنجیره تأمین شرکت واسپاری سپهر صادرات را پشتیبانی خواهد کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: توقع این است که سهم از بازار این شرکت با استفاده بهینه از ظرفیتهای محصولات نوین بانک از جمله «چکنو»، «برات و سفته الکترونیک» و سامانه توثیق دارایی «ست»، با رشد قابل توجه و قابل قبولی همراه شود.
وی ادامه داد: دسترسی به خدمات واسپاری سپهر صادرات میتواند به لحاظ پوشش جغرافیایی شعب بانک برای این شرکت نیز تعریف شود تا به نحو مطلوبی از ظرفیت شعب برای توسعه خدمات لیزینگ به مردم استفاده شود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به شرایط اقتصادی و سیاست انقباضی پولی که با هدف کنترل نقدینگی و تورم در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته و بانکها مکلف به اجرای آن هستند، اظهار کرد: ساختارهای تأمین مالی در گذشته به نحو شایستهای ایجاد نشده و نیاز به نقدینگی در کشور زیاد است و همچنان جذابیت در دریافت تسهیلات نقدی است.
سیفی به توسعه شرکتهایی که به صورت قسطی کالا و خدمات ارائه میکنند نیز اشاره کرد و اظهار داشت: رقابت، دیگر بین بانکهای بزرگ نیست، بلکه رقابت بین اکوسیستمهای ایجاد شده در روشهای تأمین مالی و شرکتهای فعال در این زمینه و همچنین شرکتهای ارائه دهنده فناوری اطلاعات است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=284908
false
true