×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از ۲ خدمت الکترونیکی برای رفاه کارگران و تامین اعتبار بازنشستگان

اقتصادتهران: ۲ خدمت الکترونیکی برای رفاه کارگران و تامین اعتبار بازنشستگان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نهمین نشست شورای سیاست‌گذاری و برنامه ریزی تحول راهبردی رونمایی شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت الله عبدالملکی» در مراسمی از دیتا سنتر بانک رفاه کارگران در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی کرد.

براساس این گزارش، دیتا سنتر این بانک یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز فناوری اطلاعات کشور محسوب می شود و از ظرفیت فنی ویژه ای در مقایسه با مراکز مشابه برخوردار است.

«سامانه بتا» به عنوان بستری به منظور تامین اعتبار بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و « فرا رفاه» نیز نوع جدیدی از بانکداری مبتنی بر تکنولوژی های دیجیتال و هوش مصنوعی، محصولات جدید بانک رفاه کارگران هستند که در کنار افتتاح دیتاسنتر این بانک رونمایی شده و بهره برداری از آنها به طور رسمی آغاز شد.

«سامانه بتا» به عنوان یکی از محصولات جدید این مجموعه محیط و بستری است که از طریق این بانک در راستای ارائه و تعریف طرح های مختلف تسهیلاتی و حمایتی فراهم شده است.

همچنین، «فرا رفاه» نیز نوعی بانک دیجیتال است که به ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان می پردازد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches