جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

رونمایی از نرم افزار یاقوت و باشگاه مشتریان بیمه البرز

۱۲ آذر, ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

رونمایی از نرم افزار یاقوت و باشگاه مشتریان بیمه البرز

اقتصادتهران: طی مراسمی با حضور مدیرعامل بیمه البرز، از نرم افزار کاربردی یاقوت و باشگاه مشتریان بیمه البزر و همچنین سامانه سپید رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در این مراسم که صبح امروز 12 مهرماه در محل ساختمان مرکزی بیمه البرز برگزار شد، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به آن که این شرکت در 8 ماه امسال با رشد 35 درصدی در پرتفوی خود روبرو بوده است، گفت: این شرکت با سیاستگزاری جدید خود توانست نسبت به جذب پرتفوی جدید اقدام کند و توازن خوبی در آن ایجاد نماید به طوری که مصمم هستیم تا پایان سال به این روند رشد ادامه دهیم.

وی با اشاره به نرم افزار کابردی یاقوت اظهار داشت: در این نرم افزار که مشابه یک شعبه مجازی عمل می‌‌کند، تمامی مشخصات بیمه گزاران قابل دسترس بوده به طوری که به عنوان مثال در بخش خسارت بیمه گزار می‌تواند به راحتی اعلام خسارت کرده و تمامی فرآیند آن از طریق شرکت قابل رصد است.

وی با تاکید بر ارائه خدمات به مشتریان یادآور شد: در حالی که تمامی شرکت‌های بیمه محصولات یکسانی ارائه می‌کنند ایجاد تمایز در ارائه محصولات کار بسیار دشواری است و بنابراین یکی از راه‌های ارتباط موثر با مشتریان ایجاد بستری بدون واسطه و تسهیل ارتباط با آنان است.

پورکیانی با بیان آن که زمانی می‌توان مدعی تحول دیجیتال بود که فرآیندهای عملیاتی به درستی در یک شرکت بیمه‌ای تبیین شده باشد یادآور شد: نرم افزار یاقوت یکی از راه‌های ارتباط مستمر با مشتریان است که فضای جدیدی را پیش روی بیمه گزاران شرکت که سرمایه‌های اصلی هستند برای ارتباط پویا با شرکت باز می‌کند.

بنابر این گزارش، حامد عابدینی، معاون فن‌آوری و برنامه ریزی شرکت بیمه البرز در این نشست، با اشاره به نرم افزار یاقوت گفت: با استفاده از طرح یاقوت علاوه بر تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت خسارت، تمامی مراحل کار به طور کامل توسط شرکت رصد می‌شود ضمن آن که بیمه‌گزار نیز به طور کامل در این فرآیند نقش ایفا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه البرز اشاره و تصریح کرد: افتتاح باشگاه مشتریان بیمه البرز در کنار رونمایی از یاقوت البرز فضایی را برای ارتباط موثر تر میان مشتریان با شرکت فراهم خواهد کرد به گونه‌ای که باشگاه مشتریان موجب همگرایی بیش تر با مشتریان در فضایی صمیمی‌تر خواهد شد.

معاون فن‌آوری و برنامه ریزی بیمه البرز همچنین به رونمایی از سامانه سپید این شرکت اشاره کرد و گفت: بیمه گزار از طریق این سامانه به راحتی با مراکز طرف قرارداد شرکت برای امر درمان لینک شده و با مراجعه به این مراکز و ارائه کد ملی می‌تواند تا سقف تعیین شده در قرارداد از خدمات مراکز درمانی بدون ارائه معرفینامه و بی آن که وجهی بپردازد برخوردار شود.

وی با بیان آن که در حال حاضر 4 هزار مرکز درمانی اعم از 1500 داروخانه و 2500 آزمایشگاه برای استفاده بیمه شدگان به شرکت متصل هستند، افزود: به محض عملیاتی شدن این سامانه تمامی بیمه شدگانی که از بیمه‌نامه درمان بیمه البرز استفاده می‌کنند قادر خواهند بود به مراکز طرف قرارداد مراجعه نمایند به طوری که در گام بعدی سایر مراکز پاراکلینیکی نیز به این مراکز کنونی افزوده خواهند شد و امیدواریم در گام نهایی سایر مشتریان صنعت بیمه کشور را تحت پوشش قرار دهیم.

عابدینی همچنین با اشاره به گام‌های بعدی نرم افزار یاقوت اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما این است که تا دهه مبارک فجر، نسخه دوم نرم افزار یاقوت رونمایی شود تا از طریق آن بیمه گزاران بتوانند نسبت به صدور آنلاین بیمه نامه اقدام نمایند.

وی همچنین یادآور شد: برای ارزیابان و نمایندگان شرکت بیمه البرز نیز برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است که در فازهای بعدی ارائه می‌گردد.

این در حالی است که بحث صدور بیمه‌نامه‌های عمر نیز در دستور کار نرم افزار یاقوت قرار دارد.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها