×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از طرح ملی بازار هوشمند آهن

معاون توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی وزارت صنعت در مراسم رونمایی از طرح ملی بازار هوشمند آهن گفت: این اقدام در راستای تنظیم بازار، ثبات قیمت‌ها و کاهش هزینه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش فارس، محمد صادق مفتح در مراسم رونمایی از طرح ملی بازار هوشمند آهن آلات با اشاره به اینکه امروزه فراهم کردن سرویس های الکترونیکی مورد نیاز برای تسهیل فضای کسب و کار بنگاههای اقتصادی امری اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: در حال حاضر پرداختن به اصل تجارت الکترونیک در کشور به یک ضرورت در کشور تبدیل شده است، چرا که برای توسعه اقتصاد و گسترش ارتباط جهانی ناگزیر به این امر هستیم.

وی با بیان اینکه پرداختن به موضوع تجارت کالاهایی که بیشترین عمومیت را در مصرف دارند، نیازمند توجه خاص است، افزود: کالاهایی مثل آهن از این دسته‌اند، چرا که ما در صنعت فولاد با یک بازار ۳۰ هزار میلیارد تومانی در سال مواجه‌ایم که در این زمینه علاوه بر توسعه کیفی بازار نیازمند به روز کردن و استفاده از فناوریهای جدید دراین صنعت هستیم تا بتوانیم هزینه های مبادله را کاهش دهیم.

مفتح گفت: کشور زمانی با تولید ۲ میلیون تن فولاد روبرو بوده این در حالی است که امروزه ما در آستانه رسیدن به ظرفیت تولید ۴۵ میلیون تن فولاد هستیم، از این رو باید در زمینه بازار فولاد به توسعه بیشتر فکر کنیم.

وی در ادامه راه‌اندازی این طرح را نقطه عطفی در ارتقای جایگاه تجارت الکترونیک ذکر کرد و گفت: این سامانه می تواند سهم مناسبی را در بازار به خود اختصاص دهد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در مراحل بعدی، اجرای این طرح در حوزه صنعت پتروشیمی و دارو نیز جزء برنامه هایی است که باید دنبال شود، چرا که به کاهش قیمت تمام شده کالاها برای مصرف کننده منجر خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches