×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از سه سپرده بانک اقتصادنوین

طی مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران بانک اقتصادنوین، شعبه شیراز شمالی این بانک با فضای جدید آغاز به کار کرد.

محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل این بانک در مراسم افتتاحیه این شعبه با اشاره به اینکه در فضای جدید خدمات با سرعت بیشتری به مشتریان ارایه می‌شود، گفت: بانک اقتصادنوین در کنار توسعه خدمات و محصولات می کوشد با بهینه‌سازی فضای شعبه، شرایط ارایه خدمات به مشتریان را بهبود بخشد.

بت‌شکن در ادامه به تنوع خدمات در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوین در تمام سال‌های فعالیت خود همواره کوشیده است با ارایه سبد متنوعی از خدمات نیازهای مالی و اعتباری گروه‌های مختلف مشتریان را فراهم کند که در این راستا به تازگی محصولات جدید معرفی شده است.

وی اظهار داشت: در کنار خدمات متنوع به تازگی بانک اقتصادنوین سپرده‌های “امید”، “نگین” و “حامی” را براساس خواست و نیاز مشتریان طراحی و تدوین کرده که توسط شعب سراسر کشور این بانک به مشتریان ارایه می‌شود.

وی گفت: بانک اقتصادنوین رضایت‌مندی مشتریان را استراتژی اصلی و سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و تمام تصمیمات و خدمات این بانک بر این اساس طراحی و اجرا می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches