×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از سامانه هوشمند هم ‌بیمه‌گران بیمه رازی

اقتصادتهران: سامانه هوشمند هم ‌بیمه‌گران در نتیجه راهبری شرکت بیمه رازی و پشتیبانی سندیکای بیمه‌گران ایران و پژوهشکده بیمه مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی؛ مراسم رونمایی ازاین سامانه با حضور جباری مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه رازی، سید محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران، مدیران و اصحاب رسانه در شرکت بیمه رازی برگزار شد.

ملکی معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه رازی با بیان کرد دراین سامانه با بهره گیری از تکنولوژی بلاکچین کلیه عملیات کنسرسیوم آتش سوزی‌ مکانیزه گردیده است و با بهره گیری از زیرساخت قراردادهای هوشمند یا Smart Contract و همچنین رای گیری، کلیه پورتفوهای بیمه‌ای با مشارکت کلیه اعضای کنسرسیوم و با هدایت دبیرخانه قابلیت مدیریت خواهند داشت.

وی افزود: شفافیت، سرعت عمل و اعتماد بالا در فرآیند اجرایی کنسرسیوم نتیجه بهره گیری از سامانه هم بیمه گران است. علاوه بر آن در هرگونه فعالیت گروهی و جمعی نیازمند به تکنولوژی بلاک چین روی این سامانه فراهم است.

ملکی در پایان به این نکته اشاره کرد که راهبر این سیستم دبیرخانه کنسرسیوم آتش سوزی است و این سامانه می تواند برای سایر رشته‌های بیمه‌ای هم استفاده شود و بیمه رازی به نمایندگی از صنعت و با پیشنهاد سندیکا و پژوهشکده بیمه پیشگام شد تا این سامانه را بر روی بستر بلاکچین ایجاد کند اما این سامانه متعلق به کل صنعت بیمه خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches