×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از سامانه جامع پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اقتصادتهران: مراسم رونمایی رسمی از سامانه جامع پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور دکتر رضا شریعت مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، دکتر صادقی فر مدیرکل دفتر حوزه وزارتی، عباس مجتهدزاده رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا شریعت مدیرکل دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با ارائه توضیحاتی در خصوص سامانه فوق به تشریح عملکرد و اهداف آن پرداخت.

وی در ادامه توضیح داد: سامانه مدیریت ارتباط با شهروند (itiZen Relationship Management‍‍C) که به اختصار ZRM  نامیده می شود یک سامانه نرم افزاری یکپارچه است که پل ارتباطی یک سازمان با مراجعین را به صورت بهینه برقرار کرده و امر رسیدگی در داخل سازمان را تسهیل می کند.

وی ادامه داد: بسیاری از سازمانها، نهادها و بانکها و موسسات با شهروندان ارتباط دارند و شهروند توقع دارد تا بتواند به راحتی با سازمان مربوطه ارتباط برقرار کرده و کار خود را به آن ارجاع داده و در زمان مقتضی پاسخ مناسبی دریافت نماید. از سوی دیگر سازمان برای تسریع و تصدیق امر رسیدگی نیازمند مکانیزه شدن فرایندها و پرونده هاست تا با کاهش بوروکراسی اداری بتواند بطور شایسته ای پاسخگوی نیاز شهروندان باشند.

مدیرکل دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین مدیران سطوح مختلف نیازمند یک سامانه کنترلی برای رفع مشکلات و یا پیش بینی و جلوگیری از وقوع  حوادث محتمل آینده هستند تا با اقدامات به موقع و شناسایی گلوگاه های اصلی اثربخشی و کارایی را تاحد خوبی بهبود بخشند.

وی ادامه داد: در همین زمینه و در راستای اجرای ماده ۲۵ قانون سلامت اداری و تکالیف مندرج در آن، این دفتر اقدام به راه اندازی و استقرار سامانه جامع پاسخگویی به شکایات در سطح وزارتخانه، سازمانهای تابعه و استانها نموده است که در فاز اول طی مراسمی امروز به صورت رسمی به بهره برداری رسید در سطح ستاد وزارتخانه و ادارات کل استانی کلیه شکوائیه ها بصورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی خواهد شد.

شریعت در ادامه یکپارچگی و الکترونیکی کردن فرایند پاسخگویی به شکایات در وزارت متبوع، سازمانها و ادارات استانی تا سطح شهرستان، کمک به آسیب شناسی دستگاه ، نوآوری در کار، گزارشگیری مناسب شامل تحلیلی وخروجی ها، پاسخگویی دقیق،  ابزار عملکردی و نظارتی در مدیریت ارتباط با مراجعین،استفاده بهینه از امکانات و داده های موجود، یکپارچه سازی درگاه های ورودی شکایات، تسریع در روند رسیدگی، نگهداری اطلاعات و سوابق متقاضیان، امکان ارسال ایمیل و پیامک برای شهروندان جهت اطلاع از فرایند کار، امکان ارسال تقدیر و تشکر و پیشنهاد توسط شهروندان را از مزایای این سامانه اعلام کرد.

در ادامه این جلسه، بیدخام نماینده شرکت اعوان (مجری پروژه)  با ارائه توضیحاتی به تشریح توانایی های سامانه پرداخت.

همچنین در این جلسه برخی از حاضران با ارائه پیشنهاداتی به ارتقای سطح کیفی و امنیتی سامانه تاکید کردند.

لازم به ذکر است در این جلسه پیشنهاداتی نیز شامل امکان دسترسی اختصاصی به سازمانهای تابعه، ارائه گزارش سامانه به صورت ماهیانه به مقام عالی وزارت، حفظ و ارتقای هر چه بیشتر امنیت سامانه و ایجاد امکان ثبت و پیگیری آنلاین  انتقادات و پیشنهادات و شکایات با هدف شفاف سازی بیشتر نیز مطرح شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches