×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از تمبر دومین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی

اقتصادتهران: در حاشیه برگزاری دومین همایش  ملی خدمات عمومی الزامی ICT  در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور توسط دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در مراسم رونمایی از این تمبر که پیش از ظهر امروزدر پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد رضوی معاون مناطق روستایی ریاست جمهوری و دکتر خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

تمبر مزبور توسط دکتر واعظی ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و حاضرین بر حاشیه آن یادداشت نگاشتند.

دکتر واعظی در این مراسم با بیان اینکه بودجه ای معادل ۳۵۰ میلیارد تومان برای ارتباط رسانی به روستاهای کشور در سال آتی در نظر گرفته شده اظهار داشت: برنامه‌های مهم دولت در کنار برجام، لغو تحریم‌ها و مواردی مانند پیروزی اخیر ایران در تثبیت جایگاه نفتی کشور در اوپک، ارائه خدمات روستایی طی ۳.۵ سال گذشته بودکه توجه خاصی نسبت به آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های بودجه‌ای در خدمات رسانی به روستاها کمتر تاثیر برجای گذاشته است، گفت: اکنون شرایط به گونه‌ای است که تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به تلفن دسترسی دارند و تلاش بر آن است که در یک‌سال آینده دسترسی به اینترنت نیز در این روستاها صورت بگیرد.

دکتر واعظی با بیان اینکه بردن ارتباطات اینترنتی به روستاها موجب رونق کسب و کار در روستاها خواهد شد، گفت: زمانی با بردن اینترنت به روستاها مخالفت‌های متعددی وجود داشت و این‌گونه تعبیر می‌شد که با این اقدام روستاها دچار فساد خواهند شد. در حالی که تلاش ما ارائه خدمات در روستاهاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches