اقتصادتهران: بیمه زندگی آینده ساز شرکت بیمه رازی طی مراسمی با حضور برایان تریسی استاد برجسته بازاریابی بینالمللی با حضور جمع زیادی از دست اندرکاران صنعت بیمه رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، محمود امرالهی، مدیرعامل بیمه رازی در همایش “بازاریابی و فروش بیمههای زندگی” که صبح امروز در مرکزی همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد با بیان آن که بیمه رازی محصول جدید خود را که با خرد جمعی و کار گروهی تهیه کرده است به بازار مالی و نسل جوان عرضه خواهد کرد تا آینده کشور خود را بسازند، تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش را اطلاع رسانی استراتژیک شرکت، شروع آموزش حرفهای برای شبکه فروش و کسب راهنمایی از استاد برجسته “برایان تریسی” برای این که در صنعت بیمه در جهان بتوان حرفی برای گفتن داشته باشیم، عنوان کرد.
وی با بیان آن که صنعت بیمه بایستی در زمینه بیمه های زندگی احساس نیاز واقعی را در مردم ایجاد کند که امر نیز جزوء اهداف شرکت بیمه رازی است، افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه در کشور ۲.۱ است و این بدان معنا است که حداکثر ۲۰ درصد جان و مال مردم جامعه بیمه شده است در حالی که ظرفیت گسترش بیمه اشخاص و زندگی در کشور وجود دارد و باید به آن پرداخته شود و محصولات را به همه عرضه کرد.
مدیر عامل بیمه رازی افزود: سال گذشته ۳۷۰۰ میلیارد تومان در کشور بیمه زندگی فروخته شده است و اگر هر ایرانی یک بیمه نامه زندگی داشته باشد می توانند از ۲۰ هزار تومان تا ۶۸۸ هزار تومان اقساط پرداخت کنند.
امرالهی افزود: در حال حاضر سرمایه گذاری در بانکها و مبادلات خارجی صورت میگیرد در حالی که پتانسیل عظیمی در جیب مردم نهفته است و صنعت بیمه هنوز نتوانسته اشتیاق برای خرید بیمه را در بین مردم ایجاد کند در حالی که انجام این کار در راستای سیاستهای اقتصادی مقام معظم رهبری است.
مدیر عامل بیمه رازی گفت: استراتژی شرکت بیمه رازی با توجه به تغییر مدیریتی ایجاد توازن در پرتفوی و افزایش سهم بیمه زندگی به ۳۵ درصداست.
وی راهبرد دیگر هیات مدیره را توجه به سهامداران و خرده فروشی با ابزارهای نوین عنوان کرد و گفت: در این راستا کمیته بیمه زندگی فعال شده و قریب ۲ هزار نفر ساعت کار کارشناسی روی محصول جدید انجام گرفته است.
امرالهی ادامه داد: از جمله برنامههای در دست اجرای شرکت بیمه رازی اعطای میز کار به نمایندگان فروش بیمه زندگی، برنامه ریزی برای جلب نمایندگان، تبلیغ گسترده برای فروش بیمه های زندگی، تدوین طرح های انگیزشی با تسهیلات متنوع، تاکید به پرداخت سود مشارکت، استفاده از وب سایتهای تخصصی، بازنگری در دستور صدور خسارت و طراحی محصول های جدید است.
وی با تاکید بر این نکته که با آغاز به کار در بیمه رازی تاکید بر آموزش را سر لوحه کار خود قرار دادم چرا که معتقدم بدون آموزش به اهداف کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و اهداف عالی نخواهیم رسید، تصریح کرد: ما از مدل های موفق الگو برداری خواهیم کرد.
دیدگاه ها بسته هستند.