true

اقتصادتهران: شركت بيمه دي در دوره جديد مديريتي خود توانسته است با رويكردي متفاوت، نسبت به مقوله مشتري مداري و نيز خلاقيت در صنعت بيمه كشور گامهاي استوارتري بردارد.
به گزارش اقتصادتهران، به تازگي، از 17 نماينده فروش برتر اين شركت در مراسمي تقدير به عمل آمد. اين امر كه نشانگر اهميت مديران مجموعه به يكي از اصلي ترين اركان شركت، يعني نمايندگان و شبكه فروش است، ضمن ارج نهادن به تلاشهاي صورت گرفته نشان از عزم جدي براي توسعه فعاليتهاي اين بخش و نيز توجه ويژه به نمايندگان شركت بيمه دي محسوب ميشود.
اين در حالي است كه از 2 محصول شركت بيمه دي در اين همايش رونمايي گرديد كه اين امر نيز سياست بيمه دي در ارائه خدمات و محصولات متنوع در سبد محصولات بيمهاي اين شركت را نشان ميدهد.
لازم به ذكر است، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونین و نمایندگان فروش سراسر کشور این شرکت بیمه برگزار شد.
باتوجه به ضرورت تامین نیاز مشتریان، این شرکت اقدام به توسعه محصولات خود متناسب با وضعیت و نیاز روز بازار کرده است و در همین راستا بیمه دی در این همایش از ۲ محصول جدید خود رونمایی کرد.
این ۲ محصول که در حوزه اتومبیل تعریف شده، بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده است که در راستای تقویت و ارتقای خدمات بیمهای تهیه و وارد مدار مصرف شده است.
شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمهای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است که امروزه مورد توجه بیمه دی قرار دارد و باتوجه به وضعیت بازار بیمههای اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان، محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری طراحی و به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه میشود.
در ادامه مراسم نیز پس از سخنرانی افراد حاضر در جلسه، از ۱۷ نماینده فروش که در مسابقه فروش بیمه دی شرکت کرده بودند که بیشترین امتیاز را در زمینه فروش بیمهنامه کسب کرده بودند تقدیر شد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=275619
false
true