×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رونق اقتصادی کشور در گرو اشاعه فرهنگ کار جمعی است

اقتصادتهران: نخستین کنفرانس و جایزه ملی مدیریت فرآیند و رهبری سازمان، با حضور فعالان و صاحبنظران این عرصه در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما به کار خود پایان داد.

به گزارش اقتصادتهران، در این مراسم که به همت جمعی از وزارت خانه ها و بخش خصوصی برگزار شد، سید حمید کلانتری، معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ کار جمعی، اظهار کرد: اگر می خواهیم کشورمان رو به پیشرفت گذاشته و به رونق اقتصادی برسد باید فرهنگ کار جمعی تقویت و آن را در جامعه گسترش دهیم که یکی از مصادیق این همکاری و کار جمعی و گروهی در اینگونه همایش های علمی و تخصصی مشهود است. کلانتری در ادامه با بررسی سایر عوامل پیشرف کشور تصریح کرد: امکانات و منابع وسیعی در کشور وجود دارد و هزارها میلیارد تومان نقدینگی در کشور داریم که با داشتن هنر هدایت این منابع و ایجاد اعتماد در مردم برای سرمایه گذاری، مشکلات اقتصادی و بیکاری حل خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که، باید فرهنگ سرمایه های کوچک توسط مردم متشکل شود، تقویت و توسعه یابد، افزود: کشور امروز در شرایط ویژه اقتصادی قرار دارد و باید برای خروج از رکود، با فعال کردن ظرفیت‌های کشور در کارگاه‌های کوچک اقتصادی و مناطق محروم و تحریک تقاضا، رونق ایجاد کنیم. در ادامه این کنفرانس، اعرابی، رئیس کنفرانس، زارع، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس و رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص نقش و جایگاه مدیریت و رهبری سازمانی با هدف پیشرف و اعتلای کشور به ایراد سخنرانی پرداختند. نخستین کنفرانس مدیریت فرآیند و رهبری سازمانی با اهدای جایزه ملی این کنفرانس به مجموعه های برتر توسط گروه ایده به کار خود پایان داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches