×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
روز بدون نایلکس در منطقه دو با مشارکت شهروندان

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه دو از توزیع کیسه های نایلکس زیست تجزیه پذیر در بین شهروندان منطقه دو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، “عباس صمدیان” با اعلام این مطلب اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی بدون نایلکس، ویژه برنامه ای به همین مناسبت با حضور جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران درمحل میدان میوه و تره بار صادقیه برگزار خواهد شد.

همزمان با اجرای این برنامه غرفه های ویژه توزیع انواع کیسه های نایلکس زیست تجزیه پذیر جهت جایگزینی با کیسه های پلاستیکی در محل آغاز به کار خواهد  کرد.

گفتنی است در این غرفه ها در زمینه مضرات ظروف یکبار مصرف و فواید ظروف گیاهی زیست تجزیه پذیر به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین برنامه های شاد و مفرح نمایشی با موضوع محیط زیست برای شهروندان حاضر در مراسم اجرا خواهد شد که در قالب نمایش با این موضوعات آشنا شوند و اتوبوس سلامت با هماهنگی اداره سلامت منطقه دو دراین مراسم حضور خواهد داشت تا به شهروندان خدمات سلامت ارائه دهد.

صمدیان تصریح کرد: در طول هفته بدون نایلکس کارگاه های آموزشی در کانون های محیط زیست و سراهای محلات برگزار می شود و به شهروندان آموزش های لازم را در خصوص مضرات استفاده از ظروف یکبار مصرف و نایلکس داده میشود و شهروندان را به استفاده از ظروف گیاهی و نایلکس های زیست تجزیه پذیر تشویق خواهند کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches