×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رود دره‌های شمال تهران تفرجگاه می‌شوند

تهران اکونومی: رود دره‌های شمال تهران که میزبان بیش از یک میلیون نفر گردشگر در ایام تعطیل است با اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان به تفرج‌گاه‌های شهر تهران تبدیل می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار این منطقه در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان شمیرانات که با حضور آیت‌الله رئیسی دادستان کل کشور، عزت‌الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات و جمعی از مسئولین برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طی سال های گذشته با هدف توسعه سرانه فضای سبز در منطقه یک تملک باغات، احداث بوستان‌های جدید و ساماندهی رود دره‌ها در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفت .
وی افزود: شهرداری در راستای حفظ باغات تا کنون ۱۰ باغ بزرگ به ارزش ۳۵۰ میلیارد در منطقه یک تملک کرده است که خیلی از آنها در پهنه‌های مسکونی، تجاری و یا اداری بوده و ۶۲ بوستان نیز به بوستان های شهری اضافه شده که در سال ۹۱، ۴۷ بوستان، در سال ۹۲، ۱۴ بوستان و در سال ۹۳، ۱۶ بوستان جدید در منطقه یک احداث شده است.
شهردار منطقه یک ادامه داد: در محدوده غرب منطقه از درکه تا شهرک محلاتی جنگل‌کاری صورت می‌گیرد و کل ارتفاعات این مسیر تبدیل به فضای سبز می‌شود و دیگر جایی برای ساخت و ساز غیرمجاز باقی نخواهد ماند که با همکاری منابع طبیعی در محدوده ولنجک و کهف‌الشهدا نیز ۲۵ هکتار جنگل‌کاری انجام شده است.
وی افزود: از یک هزار و ۴۰۰ هکتاری بوستان یاس یک هزار و ۲۶۰ هکتار آن در منطقه یک واقع شده است که این فضا یک ماهه برای بهره‌برداری عموم به بهره‌برداری رسید.
یزدانی به ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه اشاره کرد و گفت: ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز نیز در این منطقه تا قبل از ماه مبارک رمضان تخریب می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches