×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
روایت رفتارهای ترافیکی شهروندان منطقه۲ به بیان هنر

اقتصادتهران: ششمین جشنواره ترافیکی «آموزواره فصلی حرکت» با موضوع «رفتارهای ترافیکی خانواده ما» با هدف نهادینه‌کردن رفتارها و فرهنگ ترافیک با مشارکت  شهروندان منطقه۲ برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه اظهار کرد: به منظور ترغیب و تشویق شهروندان به رعایت هنجارهای ترافیکی و ایجاد شور و نشاط در بین آنها، رویداد رقابتی آموزشی با موضوع رفتارهای ترافیکی خانواده ما در دو بخش حرفه‌ای و مبتدی همزمان با فصل پاییز و زمستان در منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود:شهروندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را در بخش های نقاشی، خاطره، داستان کوتاه، عکس، فیلم کوتاه، خطاطی، سرود، نمایش، کاریکاتور و پوستر به واحد آموزش ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲، مدارس و سرای محلات منطقه ارسال کنند که به نفرات برتر هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه این مسابقه پذیرای آثار ارسالی از رده سنی ۵ تا ۸۵ سال است گفت: آثار در ۲ مرحله داوری می‌شود، پس از دریافت از مبادی ذکر شده، توسط کارشناسان در منطقه داوری و برترین‌ها به سازمان حمل‌ونقل‌ و‌ ترافیک ارسال می‌شود تا در بخش شهر تهران شرکت داده شوند. در پایان برترین آثار در سطح ۲۲ منطقه علاوه بر تجلیل، در سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی نصب و به صورت کتابچه هم منتشر خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches