×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رمضان؛ ماه تهذیب نفس و زدودن زنگار گناه

اقتصادتهران: علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی هموطنان عزیز تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

هم میهنان گرامی؛

حلول ماه مبارک و پر فیض و برکت رمضان، ضیافت الله، ماه توبه و مغفرت، ارزشمندترین فرصت انسان برای ابراز بندگی در برابر باریتعالی را صمیمانه به همه شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

رمضان ماه میهمانی خداوند بزرگ است تا با تعظیم در برابر پیشگاه الهی و مقابله با هوای نفس و پرهیز از کجی‌ها و ناراستی‌ها، بندگی خود را ابراز کنیم و ارادت و عنایت خود را به ساحت کبریایی خداوند متعال نشان دهیم.

رمضان ماه اجلال و نزول قرآن است. ماه امیرالمومنین علی (ع) و معراج پیامبر و طلوع لیالی قدر است. هنگامه تولد و خلق عمیق ترین مفاهیم انسانی و کتاب خداست که تا انتهای کائنات چراغ راه ما و روشنایی بخش دلهاست. امام باقر (علیه السلام) فرمود: هر چیزى، بهارى دارد و بهار قرآن، ماه رمضان است.

همه برکات و حسنات ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای عبودیت و اخلاص است. ماه تهذیب نفس و زدودن زنگار گناه و خطا از دلهایمان و ماه مناجات و نیایش و استجابت دعاست. فلسفه روزه داری و نتیجه ریاضت و عطش این ماه عزیز احیای فضایل اخلاقی و تقویت تقوای الهی است.

از خداوند رحمن می‌خواهیم در این روزهای الهی و معنوی قلب‌هایمان را به زیور مناجات و بندگی بیاراید و توشه و ذخیره این ماه پر فیض و برکت را توشه و ذخیره آخرتمان گرداند. پیشاپیش برای همه شما هم میهنان گرامی در اقصی نقاط کشور آرزوی بهره مندی از برکات این ماه خجسته و قبولی طاعات و عباداتتان را دارم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches