×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رکورد جدید تولید در پتروشیمی پردیس

پتروشیمی پردیس با بهینه سازی شرایط تولید در برنامه های تعمیرات اساسی و برنامه ریزی دقیق برای پایداری تولید به رکورد جدیدی در تولید ماهیانه محصول اوره دست یافت که از ابتدای راه اندازی فاز سوم شرکت در سال ۱۳۹۶ تاکنون بی سابقه بوده است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، پتروشیمی پردیس به دلیل بهره مندی از موقعیت استراتژیک، حجم بالای تولیدات و فن آوری برتر، هماهنگی با استانداردهای فنی و زیست محیطی به روز، سهولت دسترسی به خوراک گازطبیعی، خطوط حمل و نقل دریایی و برخورداری از تأسیسات ذخیره سازی محصولات و اسکله بارگیری اختصاصی برای صادرات محصولات و قرارگرفتن درکنار دریا یکی از مهمترین قطب های تولید اوره و آمونیاک در جهان و بزرگترین مجتمع تولیدکننده این محصولات در خاورمیانه به شمار می رود.

این شرکت بالغ بر ۳۰ درصد تولید اوره و آمونیاک کشور را در اختیار دارد و به عنوان ارزآورترین پتروشیمی کشور و دومین شرکت ارزآور ایران در سال ۱۴۰۲ افزون بر منابع اقتصادی، منافع استرتژیک کشور را نیز تامین می کند. پردیس با تولید بیش از ۱٫۵ درصد کود اوره دنیا نقش به سزایی در تأمین امنیت غذایی مردم ایران و جهان دارد.

شرکت پتروشیمی پردیس در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با تولید ۳۰۲۱۶۲ تن محصول اوره برای اولین بار از بدو راه اندازی فاز سوم شرکت در سال ۹۶ تا کنون به رکورد بالاترین تولید ماهیانه اوره و اولین رکورد تولید بالای ۳۰۰ هزار تن در ماه دست پیدا کرد. رکورد پیشین تولید ماهیانه اوره مربوط به فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با تولید ۲۹۹۹۱۱ تن است که  رکورد جدید افزایش ۰٫۷۵ درصدی تولید نسبت به رکورد قبل را به همراه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches