×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رقابت یک به چند شطرنج بازان در خانه‌های سیاه و سفید

تهران اکونومی: فرهنگسرای تهران با مشارکت اداره تربیت بدنی منطقه ۲۲، با هدف ترویج فرهنگ ورزش شهروندی در میان شهروندان به‌ویژه در میان نوجوانان و جوانان، مسابقه شطرنج سیمولتانه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید کامران هاشمیون مدیر روابط عمومی منطقه در این باره گفت: « این مسابقه همچون دیگر برنامه های ورزشی فرهنگی و اجتماعی، به‌منظور پرکردن اوقات فراغت شهروندان با ورزش‌ها و تفریحات سالم همچنین بالا بردن توانایی‌های فکری و ذهنی آنها برنامه ریزی شده و در فرهنگسرای تهران نیز به اجرا در می‌آید. »

شطرنج سیمولتانه بازی و مسابقه جذابی است که در آن یک نفر همزمان با چند نفر بازی می‌کند و مهارت و دقت خود را به آزمون می‌گذارد.

گفتنی است مسابقه شطرنج سیمولتانه در منطقه ۲۲ با حضور رضا خلیلی رییس اسبق کمیته توسعه همگانی شطرنج کشور و مربی شطرنج پیشرفته ، روز چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در فرهنگسرای تهران برگزار می شود و در این مسابقه وی به رقابت با دیگر شرکت کنندگان خواهد پرداخت.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این مسابقه به انتهای بزرگراه شهید حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، بوستان باغ نو، فرهنگسرای تهران مراجعه کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches