×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رفع نقاط پرحادثه در اولویت‌ فعالیت‌های وزارت راه قرار گرفت

اقتصادتهران: وزیر راه و شهر سازی در بازدید هوایی معاون اول رئیس جمهور از محورهای مواصلاتی تهران به مازندران از جمله جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در محورهای شمالی کشور، رفع نقاط پر حادثه را از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی برشمرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش امروز در بازدید هوایی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از محورهای مواصلاتی تهران به مازندران با بیان اینکه انجام این حجم از سفرهای نوروزی در آرامش و امنیت کامل در سایه تلاش همه مجموعه‌ها و بخش‌های مرتبط انجام شده است، گفت: رفع نقاط پر حادثه از اولویت‌های جدی دولت است و طی مدت اخیر بخش زیادی از نقاط پرحادثه اصلاح شده که یک رکورد است.

در این بازدید هوایی، وزیر راه و شهرسازی گزارش دقیقی از وضعیت پروژه‌های افتتاح شده و یا در حال اجرا ارائه داد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است که ۷۲۵ نقطه آن رفع خطر شده و به تایید پلیس راهور هم رسیده است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۵۸ درصد رشد ترانزیت جاده‌ای داشته‌ایم که این رشد بسیار قابل توجه است.

بنابر این گزارش در این برنامه، قطعات و مسیرهای باقی مانده آزادراه تهران-شمال و گره‌های ترافیکی موجود در این مسیر و همچنین وضعیت تسهیل عبور و مرور مسافران نوروزی پس از افتتاح مسیر رفت آزادراه منجیل-رودبار مورد بررسی قرار گرفت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches