×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رعایت قانون، به عنوان مهمترین رکن ساخت و ساز باید مدنظر قرار گیرد

اقتصادتهران: نایب رییس انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران با تاکید بر اجرای اصولی قانون گفت: در صورتی که قانون فعلی سازمان نظام مهندسی به درستی اجرا شود، از بسیاری تخلفات در زمینه ساخت و ساز جلوگیری به عمل خواهد شد.

بیژن خطیبی، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادتهران، ضمن بیان این مطلب، گفت: در صورتی که قانون فعلی سازمان نظام مهندسی به درستی اجرا شود، از بسیاری تخلفات در زمینه ساخت و ساز جلوگیری به عمل خواهد شد به طوری که به عقیده وی بسیاری از تخلفات صورت گرفته در حوزه ساخت و ساز به عدم اجرای قانون مربوط است.

وی افزود: در حال حاضر ما شاهد عدم رعایت بسیاری از بندهای قانونی در امر ساخت و ساز هستیم که در صورت اجرای صحیح آن ها، پرونده های زیادی که در محاکم قضایی وجود دارد مرتفع خواهد شد.

نایب رییس انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران یادآور شد: در دور جدید انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی باید در بسیاری از بندهای قوانین حاضر بازنگری انجام شود تا امنیت مردم در امر ساخت و ساز  بیش از پیش تامین شود.

وی با بیان آن که یک مسئول شهرداری نمی تواند طبق قانون در انتخابات سازمان نظام مهندسی شرکت کند، گفت: این امر در صورتی امکانپذیر است که فرد مورد نظر از شغل خود در شهرداری خود استعفا دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches