×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رشد ۶۴درصدی بیمه دانا در سال گذشته

برای برون رفت از چالش‌های صنعت بیمه ارتباطمان را با بیمه ایران که بیش از ۵۰ درصد بازار را بر عهده دارد نزدیک کرده‌ایم.

ابراهیم کاردگر در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بازار صنعت بیمه در کشور ما رقابتی نیست بلکه رهبری قیمت است و با توجه به این که ۵۰ درصد این بازار به دست یک شرکت و مابقی بین ۲۶ شرکت تقسیم شده است بنابراین بازار رقابتی نداریم بلکه رهبری قیمت است.

وی گفت: بر همین اساس برای این که بتوانیم چالش های خود را در این بازار کم کنیم با شرکت بیمه ایران که لیدری شرکت‌های بیمه را در رهبری قیمت دارد ارتباط نزدیک برقرار کرده تا چالش‌ها برطرف شود.

مدیر عامل بیمه دانا گفت: در همین راستا دیگر شرکت‌های بیمه‌ای نیز به این نتیجه رسیده‌اند همراه با بیمه ایران حرکت کنیم بر همین اساس نیز در یک سال اخیر می‌بینیم که کمتر شرکتی بخواهد تخفیف بیمه‌ای بیش از اندازه بدهد.

کاردگر اظهار کرد: وقتی ما بتوانیم در بیمه درمان و بیمه شخص ثالث که بیش از ۷۰ درصد پرتفوی بیمه را تشکیل می دهند مدیریت داشته باشیم می‌توانیم در بازارهای خرد مانند بیمه عمر و آتش سوزی نیز به هماهنگی و تفاهم برسیم و چالش‌های صنعت بیمه را کمتر کنیم.

وی به کنترل بیمه مرکزی در نرخ‌های بالای برخی شرکت‌ها اشاره کرد و گفت:‌ بر اساس مصوبه بیمه مرکزی هر شرکت بیمه‌ای که بخواهد یک پرتفوی بزرگ را بدست بگیرد باید آن را با بیمه مرکزی هماهنگ کند که نرخ آن پایین‌تر از حد معمول و قیمت فنی نباشد.

مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به فعالیت‌های سندیکای بیمه گران در یک سال گذشته گفت: وقتی سندیکا کار خود را به خوبی انجام دهد و بیمه مرکزی نیز نظارت خوبی بر نرخ‌ها داشته باشد صنعت بیمه دیگر دچار چالش نخواهد بود.

کاردگر به فعالیت‌های شرکت متبوعش در یک سال گذشته که این مسند را بر عهده گرفته اشاره کرد و گفت: در آن زمان بیمه دانا پنجمین شرکت بیمه‌ای کشور بود اما براساس آخرین اخباری که داریم به رتبه سوم رسیده‌ایم. همچنین با افزایش سرمایه‌ای که داشته‌ایم توانسته‌ایم سرمایه خود را از ۱۰٫۵ میلیارد تومان به ۱۰۲ میلیارد تومان برسانیم و به دنبال افزایش آن تا ۲۰۰ میلیارد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجمعی که در تیر ماه برگزار شد قرار بود این افزایش سرمایه به ۲۰۰ میلیارد مصوب شود اما در مجمع با سه درصد اختلاف این افزایش سرمایه صورت نگرفت.

مدیر عامل بیمه دانا نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هر شرکتی عنوان کرد و گفت: ما با توجه به این مسئله و برای چابک‌تر کردن سازمان‌مان استراتژی را ترسیم کردیم براساس آن بتوانیم نیروهای خوبی پرورش دهیم و بر همین اساس نیز توانستیم کرامت انسانی را در بیمه دانا حفظ کنیم.

کاردگر گفت: در واقع بیمه دانا رشد ۶۴ درصدی که در سال گذشته داشته است را مدیون حفظ کرامت انسانی می‌داند.

وی همچنین به نظارت‌های درون سازمانی و نحوه گزارش‌گیری در سازمان به صورت نزدیک و در لحظه اشاره کرد و گفت: اگر نظارت‌ها به موقع انجام شود می توانیم در تصمیمات و کاهش خسارت‌ها کنترل خوبی داشته باشیم.

مدیر عامل بیمه دانا با بیان این‌که ۵۵ درصد از سهام بیمه دانا متعلق به سهام عدالت است، گفت: با توجه به این‌که کار دفاتر سهام عدالت برای شناسایی دهک‌های پایین پایان یافته بود ما برنامه ریزی کرده‌ایم تا از این فرصت استفاده کرده و فروش بیمه نامه را از طریق این نیروهای انسانی انجام دهیم و همین امر باعث رشد خوبی در بیمه دانا شد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches