×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رشد ۱۵درصدی خدمات الکترونیکی اقتصادنوین

در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد استفاده کنندگان چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان خرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال ۹۱ بیش از ۱۵ درصد رشد کرد.

تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان خرداد از مرز ۲ میلیون و ۳۳۱ هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان خرداد سال ۱۳۹۱ بیش از ۱۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

علاوه بر این تعداد خودپردازهای فعال بانک اقتصادنوین در پایان خرداد به ۸۳۲ دستگاه رسید که با توجه به تعداد شعب این بانک، بخش عمده ای از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوین مستقر است و خدمات متنوعی به دارندگان کارت‌ها شبکه شتاب ارایه می‌کند.

بانک اقتصادنوین به منظور کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده به طوری که مشتریان این بانک می‌توانند با بهره‌مندی از این خدمات در تمام ساعات شبانه روز نیازهای بانکی خود را بدون مراجعه به شعب این بانک تامین کنند.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches