×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رشد ۱۳ درصدی در معاملات کشاورزی در بورس کالا

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران در حالی شاهد معامله ۱۱۸۰ تن ذرت و ۶۰۰ تن شکر به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال بود که نسبت به هفته ماقبل به لحاظ حجم و ارزش با رشد ۱۳ و ۵۴ درصدی مواجه شد.

به گزارش از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این هفته، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله حدود ۳۲۱ هزار تن انواع کالا با ارزش بیش از ۴۵۴۹ میلیارد ریال بود. این تالار نسبت به هفته گذشته به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد ۵۲ و ۳۴ درصدی را ثبت کرد.

بر اساس این گزارش در این تالار حدود ۱۹۹ هزار تن انواع محصول فولادی، ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن، حدود ۱۶ هزار تن انواع محصول مس، ۴۵۰۰ تن انواع محصول آلومینیومی، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۲۰۰ تن کک مورد معامله قرار گرفت. لازم به ذکراست،معاملات محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه هفته قبل به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب با رشد ۳۱ و ۳۴ درصدی مواجه شد.

این گزارش همچنین حاکی است، تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در هفته ای که گذشت در حالی شاهد معامله بیش از ۲۱۰ هزار تن انواع کالا با ارزش حدود ۳۹۴۸ میلیارد ریال بود که نسبت به هفته گذشته به لحاظ حجم و ارزش رشد ۲۰ و ۱۲ درصدی را تجربه کرد.

در این تالار،حدود ۹۰ هزار تن انواع قیر به ارزش بیش از ۱۲۲۱ میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

همچنین بیش از ۵۱ هزار تن انواع مواد پلیمری به ارزش بیش از ۱۸۲۸ میلیارد ریال دادوستد شد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران همچنین در این هفته شاهد معامله بیش از ۲۶ هزار تن وکیوم باتوم و ۱۳ هزار تن لوب کات بوده است.

از دیگر فرآورده های نفتی و پتروشیمی که در هفته مذکور معامله شد می‌توان به حدود ۲۵ هزار تن انواع مواد شیمیایی،۲۷۵۰ تن گوگرد، ۴۶۰ تن انواع گاز و خوراک،۱۲۲۴ تن انواع حلال، ۲۴۰ تن آیزوفید و ۲۴ تن انواع روغن اشاره کرد.

این گزارش اضافه می‌کند گروه قیر نسبت به هفته قبل به لحاظ حجم و ارزش رشد، ۱۰۶ و ۱۰۴ درصدی را تجربه کرد.

براساس این گزارش، تالار محصولات کشاورزی در حالی شاهد معامله ۱۱۸۰ تن ذرت و ۶۰۰ تن شکر به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال بود که نسبت به هفته ماقبل به لحاظ حجم و ارزش با رشد ۱۳ و ۵۴ درصدی مواجه شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches