اقتصادتهران: بر اساس تحلیل شبکه اجتماعی اینستاگرام، شاخص تاثیرگذاری محتوای صفحه رسمی بانک تجارت در این شبکه از ابتدای فعالیت این صفحه تاکنون، رشد چشمگیری داشته است.
ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک روز سه شنبه بیست و چهارم مرداد ماه با بیان این مطلب تصریح کرد: باتوجه به گستره مخاطبان بانک تجارت در شبکهها و پیام رسانهای اجتماعی، تولید محتوا و پاسخگویی به کاربران در صفحات بانک، مخاطب محور و بر اساس رفتار تعاملی با کاربران انجام میشود.
وی برنامه ریزی براساس اطلاعات و تحلیل های ارائه شده توسط شبکه های اجتماعی را یکی از بهترین روشهای دستیابی به اهداف روابط عمومی و فروش خدمات بانکی دانست و تاکید کرد: با تغییرات گسترده و پرشتاب شبکه های اجتماعی اکنون تحلیل هایی که خود این شبکهها در خصوص مخاطبان ارائه می دهند به خوبی می تواند وضعیت تعاملی و تاثیرگذاری محتوای تولید شده را نشان دهد. به طور مثال در شبکه اجتماعی اینستاگرام از ابتدای سال ۹۶، تصاویر کاربرانی که در جشنواره نوروزی بانک شرکت کردند با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۱۱۰۰۰، ویدئوهای حوزه مسوولیت اجتماعی بانک با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۹۰۰۰، محتوای تصویری مربوط به معرفی شعب بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۸۵۰۰، معرفی کارت هدیه باشاخص تاثیرگذاری بیش از ۸۰۰۰، هشدارهای امنیتی با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۷۵۰۰ و ویدئوهای آموزشی موبایل بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری نزدیک به ۷۰۰۰ کاربر، نشان می دهد گرایش کاربران در صفحه نهادی مالی مانند بانک تجارت شامل چه حوزههایی میشود.
سخنگوی بانک تجارت ضمن دعوت از کاربران و دنبال کنندگان صفحات این بانک در فضای مجازی به افزایش تعامل با بانک تجارت گفت: اکنون به مدد پیشرفت فناوری، بستر مناسبی برای مشتریان بانک ایجاد شده است که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ سوالات خود را از سوی بانک دریافت کنند. ضمن اینکه این امر برای ما به عنوان یک بانک تجاری نیز رهیافتی برای بهبود و توسعه خدمات محسوب می شود.
کاظم پور با اشاره به افزایش روزافزون کاربران در شبکه های مجازی افزود : برخی شاخصها مانند افزایش دنبال کننده از جمله موضوعاتی است که چنانچه معنادار نباشد، نه تنها برای نهادهای مالی و بنگاه های اقتصادی دستآورد محسوب نمی شود بلکه می تواند اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه فضای مجازی را دچار اختلال کرده و اطلاعات صحیحی را برای برنامه ریزیهای بعدی با هدف هدایت کاربر به نقطه فروش خدمات بانکی در اختیار سازمان قرار ندهد.
دیدگاه ها بسته هستند.