×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رشد۲۲ درصدی کاربران همراهبانک اقتصادنوین

رشد۲۲ درصدی کاربران همراهبانک اقتصادنوینبیما- در راستای گسترش خدمات مدرن بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران همراه بانک اقتصادنوین در پایان آذر ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش یافت.

این بانک به منظور جلب رضایت مشتریان و تسریع ارایه خدمات بانکی نسبت به طراحی و معرفی خدمات مدرن اقدام کرده است که یکی از این خدمات همراهبانک می‌باشد که از طریق تلفن همراه به مشتریان ارایه می‌شود.

بانک اقتصادنوین به منظور افزایش ضریب رضایت‌مندی مشتریان خود نسبت به روزآوری مستمر نرم‌افزار “همراهـبانک” اقدام کرده است که در این راستا به تازگی نرم‌افزار جدید همراهبانک اقتصادنوین رونمایی شد.

این نرم‌افزار قابل نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل‌های جاوا، اندروید و iOS می‌باشد، که رفاه و آسایش بیشتر را برای مشتریان در استفاده از خدمات بانک اقتصادنوین فراهم می‌کند.

با استفاده از این خدمت مشتریان بانک در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند به اکثر خدمات بانکی دست یابند. همچنین امکان تبادل اطلاعات از طریق پیامک و اینترنت (GPRS ، ۳G ، WiFi ، Wimax و هرگونه ارتباط با اینترنت بر روی گوشی یا تبلت) هم فراهم شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches