×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رسیدگی به ۹۶ درصد از پیام‌های شهروندان در منطقه۶

تهران اکونومی: سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه ۶ به ۹۶ درصد از پیام ها و شکایت های شهروندان رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، حمید جوکار، مسئول سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه از رسیدگی به همه پیام ها خبر داد گفت: تاکنون ۴ درصد پیام هایی که رسیدگی به آنها زمانبر است، اجرایی نشده و مابقی پیام های دریافتی مورد رسیدگی کامل قرار گرفته است.

پیام های مربوط به خدمات شهری همچون آبگرفتگی معابر، رفت و روب، فضای سبز و… کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی می شود، اما پیام هایی که مربوط به حوزه شهرسازی، زیباسازی، عمرانی و ترافیک است، رسیدگی به آنها شاید از یک روز تا چند روز زمان ببرد.

به گفته جوکار، امور مربوط به اجرای احکام و ساخت و سازها، ساز وکار خودش را دارد که باید مراحل قانونی خود را بگذارند، از این رو زمانبر است.

مسئول سامانه نظارت همکانی ۱۸۸۸ منطقه درباره آمار پیام ها گفت: از ابتدای سال ۹۳ تا پایان فروردین ۹۴ ، از مجموع پیام های دریافتی، ۸۹ درصد انتقاد شده که پیگیری و به سرانجام رسیده است، طبق آمار ۸ درصد تشکر و ۳ درصد شکایت ثبت شده است.

وی با اشاره به میزان پیام های هر حوزه افزود: ۴۸ درصد حوزه خدمات شهری، ۱۴ درصد حمل و نقل و ترافیک، ۱۰ درصد مربوط به شهرسازی و ۹ درصد به صورت متفرقه میزان پیام های هر حوزه را به خود اختصاص داده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches