×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رسیدگی به افزایش قیمت موادغذایی در اولویت انجام دستور رییس‌جمهور

اقتصادتهران: معاون وزیر صنعت گفت: در ارتباط با جلسات کارگروه تنظیم بازار و دستور رییس‌جمهور مبنی بر رسیدگی به وضعیت کالاهایی که بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشتند، اولویت با مواد غذایی خواهد بود.

به گزارش مهر، یدالله صادقی با اشاره به تلاش برای کنترل نوسان قیمت برخی کالاها مانند گوشت و مرغ، گفت: در ارتباط با جلسات کارگروه تنظیم بازار و دستور رییس‌جمهور مبنی بر رسیدگی به وضعیت کالاهایی که بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشتند، اولویت با مواد غذایی خواهد بود،  افزود: به طور کلی می‌توان گفت که دو گروه کالایی افزایش قیمت را بیش از سایر گروه‌های کالایی تجربه کرده‌اند که این دو گروه شامل برخی فلزات مانند فولاد و برخی مواد غذایی می‌شود.

وی ادامه داد: در گروه مواد غذایی چند قلم خاص دارای افزایش قیمت بوده‌اند که در این میان در حوزه محصولات کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت تنظیم بازار را بر عهده دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین بیان کرد: اکنون در جلسات کارگروه تنظیم بازار به طور دائم قیمت کالاهای مختلف از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارایه می‌شود و افزایش قیمت کالاها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد تا دلایل این نوسانات مشخص و تصمیمات مربوطه گرفته شود.

صادقی ادامه داد: پس از رسیدگی‌های مربوطه کالاهایی که افزایش قیمت آنها با ضریبی بالا بوده است و امکان اصلاح قیمت آنها وجود دارد، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و تصمیمات مرتبط برای آنها گرفته می‌شود که در این میان نیز اولویت با مواد غذایی خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches