×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رسیدن به ادبیات مشترک در شمسه چهارم

تهران اکونومی: مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های آموزشی مجموعه جشنواره های شمسه و شبکه اجتماعی شمسه گفت: این دوره از این جشنواره به دنبال آموزش افراد و ادبیات مشترک به جامعه برای مدیریت شهر است.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همایش جهادی مدیران حوزه فرهنگی شهرداری تهران با رونمایی از ۱۷عنوان کتاب جشنواره شمسه و رونمایی از شبکه اجتماعی شمسه در ایوان شمس برگزار شد.

عبادلله رمضانی رییس ستاد مرکزی جشنواره شمسه در جمع مدیران فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد: جشنواره شمسه یکی از دستاوردهای حوزه مدیریت شهری است و امروز این جشنواره درمجموعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران جایگاهی قابل توجه پیدا کرده است تا آنجا که هیچ برنامه‌ای در مدیریت شهری نیست که شمسه بنیان گذار آن نبوده باشد.

رمضانی با بیان اینکه افتخار جشنواره شمسه آن است که موتور محرک نهاد اجتماعی شهر تهران است، در این باره اظهارکرد: فعالیت فرهنگی مسیری بلند مدت است به طوری که در شمسه اول تنها بحث شناسایی ظرفیت های فرهنگی وهنری و توانمندان و کاربلدان محلات بود و در شمسه دوم و سوم استفاده از این توانمندی ها در برپایی برنامه های فرهنگی وهنری شهر تهران دنبال شد. آنچنان که امروز بعد از ۴سال در لابه لای ساختار مدیریت شهری هویت شمسه را می بینیم.

وی افزود: در برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی این روزها هر وقت سخن از نهادهای اجتماعی به میان می آید آغازگر آن شمسه است و البته این مساله به تمامی دوستانی باز می گردد که که آن را در سه دوره قبل برگزار کرده اند و این افتخار متعلق به فرد خاصی نیست. این رویداد حاصل زحمات تک تک دوستان من است و بدون شک فضاهای شهری هم در رشد آن موثر بوده‌اند.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه های چهارمین دوره از برگزاری این جشنواره نیز اعلام کرد: شمسه چهارم آموزش را سرلوحه خود قرار می دهد و امیدواریم درشمسه چهارم از ادبیات مشترک برخوردار شویم چرا که شهرداری نهادی بزرگ و اثرگذار است و در همه فضاهای نظام جمهوری اسلامی در زمینه کار فرهنگی به شهرداری نگاه می شود. از این رو به عنوان یک الگو و اداره بهتر مسائل فرهنگی مساله ادبیات مشترک را پیگیری می کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches