×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رتبه نخست ایساکو در خدمات پس از فروش

دنیای صنعت- مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) از راه اندازی سیستمم امداد ویژه در نمایندگی های ایران خودرو خبر داد و گفت: این شرکت قصد دارد با خدمات رسانی متنوع و رایگان به مشتریان رضایت آنها را جلب کند.

علی نمکین طی نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگرچه شرکت ایساکو تا به حال توانسته است در مسیر خدمات رسانی مناسب به مشتریان خود گام های بلندی را بردارد اما اکنون قصد دارد با متنوع کردن خدمات رسانی خود سرویس های مطلوب تری را به آنها ارائه دهد.

 راه اندازی سیستم امداد ویژه امداد در نمایندگی ها

عضو هیات مدیره شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با اشاره به آنلاین بودن خدمات رسانی نمایندگی ها به مشتریان افزود: اکنون سیستم امداد ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) در تهران ۲۴ ساعته است و این خدمات در حال تسریع دان به شهرستان ها است.

وی با تاکید بر تامین قطعات مورد نیاز مشتریان ایران خودرو افزود: در شرایطی که قطعه مورد نیاز مشتری در نمایندگی موجود نباشد، نمایندگی ملزم است تا در همان لحظه درخواست مشتری را به شرکت اطلاع رسانی کرده و شرکت نیز نسبت به ارسال آن اقدام نماید.

وی اضافه کرد: عدم تامین قطعه به معنای نبود قطعه در نمایندگی ها نیست و در صورت نبود قطعه مشتریان باید درخواست خود را به نمایندگی اعلام کرده تا تامین قطعه مورد نیاز توسط سیستم امداد ویژه صورت پذیرد.

فعالیت ۳۵ نمایندگی ایساکو در فراسوی مرزها

عضو هیات مدیره شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با اشاره به فعالیت نمایندگی های این شرکت در خارج از کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه صادرات محصولات ایران خودرو به کشورهای خارجی از الویت های برتر این شرکت است ، ایساکو خود را مکلف به تامین خدمات پس از فروش محصولات خود در اقصی نقاط دنیا می داند.

نمکین ادامه داد: محصولات این شرکت به کشورهای عراق، ترکیه ، کشورهای آفریقایی و کشورهای CIS صادر می شود و تعداد ۳۵ مایندگی در ارائه خدمات پس از فروش فعالیت می کند.

وی با اشاره به رشد تامین قطعات مورد نیاز مشتریان گفت: حجم بازار قطعات از ۵۱ در سال ۹۰ در پایان سال ۹۱ به ۵۷ درصد رسیده و این آمار نشان دهنده رشد حجم بازار در شرایط تحریم است و حجم فروش ایساکو نیز در سال گذشته از ۷۰۰ میلیارد تومان فراتر رفت و در شرایط تحریم ۳۱ تا ۳۲ درصد افزایش یافت.

نمکین گفت: ایران خودرو در شرایط سخت تحریمی هیچ گاه تولید خود را متوقف نکرده است .

مدیر عامل ایساکو از بررسی، پاسخ دهی و رسیدگی به ۹۸ درصد شکایات مشتریان در سال ۹۱ خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تاکید هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو، ایران خودرو، در پایان سال ۹۱ هیچ خودرو متوقف شده در تعمیرگاه نداشتیم.

اجرای طرح تکریم در هفته نخست شهریور ماه

مدیر عامل شرکت ایساکو به منظور تکریم مشتریان افزود: این شرکت در نظر دارد خدماتی چون تعویض روغن و شمع، فیلتر هوای خودرو را در هفته نخست شهریور ماه به مشتریان ارائه کند.

نمکین ادامه داد: علاوه بر این سرویس رسانی مشتریان خدماتی دیگر نظیر حمل و نقل و ایاب و ذهاب خودرو و کلیه محصولات که زیر ۱۰ سال از عمرشان می گذرد از دیگر خدمات رایگان بهرمند می شوند.

همچنین آن دسته از مشتریانی که کارت طلایی محصولات ایران خودرو دارند نیز از ۳۰ درصد تخفیف محصولات این شرکت برخوردار خواهند شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches