×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
رتبه بندی شاخص رضایت کارکنان شرکت‌ها

اقتصادتهران: مرکز ملی اندازه گیری رضایت کارکنان همراستای ایفای نقش ملی خویش با همکاری باشگاه نخبگان کسب و کار و نشریه رتبه و مرکز رتبه بندی اتاق ایران با هدف ایجاد درک مناسب از وضعیت رقابتی سازمان در زمینه توانمندی جذب و نگهداشت کارکنان، تقویت روحیه کاری و احساس تعلق سازمانی کارکنان سازمان های پیشرو و ایجاد بستر قابل اعتماد برای تعامل حرفه ای و خلق زبان مشترک بین رهبران و کارکنان به صورت رایگان اقدام به ” اندازه گیری رضایت کارکنان جهت رتبه بندی بهترین سازمان های ایرانی برای کار کردن” نموده است.

شایان ذکر است پس از نظرسنجی از کارکنان و تجزیه و تحلیل های کارشناسی تا انتهای سال، فهرست شرکت های برتر برای کار کردن از منظر کارکنان در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴مقارن با روز کار و کارگر طی مراسمی اعلام خواهد شد.

یکی از مهم ترین اصول در انجام این پروژه این است که این برنامه توسط بخش خصوصی انجام گیرد تا بتواند به صورت کاملاً مستقل به شناسایی، درک و ارایه راه حل عملیاتی در رابطه با نارسایی ها و کاستی ها بپردازد.

با این نگاه، این برنامه توسط مرکز ملی اندازه گیری رضایت کارکنان از هفته سوم دی ماه به صورت رایگان آغاز شده است و پس از برگزاری نظرسنجی و تجزیه و تحلیل های کارشناسی تا انتهای سال، فهرست شرکت های برتر از منظر کارکنان در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴مقارن با روز کار و کارگر طی مراسمی اعلام خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches