×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رایزنی‌ با شرکت‌های بیمه‌ای برای تغییر بیمه تکمیلی

اقتصادتهران: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته ۳۱۵۰ میلیارد تومان پاداش پایان خدمت پرداخت کردیم که باید از محل بند ج تبصره ۱۹ سود شرکت‌ها تامین اعتبار می‌شد که تحقق نیافت گفت: بدلیل اینکه این رقم تامین اعتبار نشد به صورت تنخواه در اختیار ما قرار گرفت که همان بلای جان آموزش و پرورش شد.

به گزارش ایسنا، علی الهیار ترکمن در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه سال گذشته سال متفاوتی برای آموزش و پرورش بود که آغاز به کار دولت دوازدهم و تغییر وزیر آموزش و پرورش از جمله اتفاقات مهم در حوزه آموزش و پرورش بود افزود: با تاکید ویژه بر اجرای سند تحول بنیادین از مراجع مختلف و ماموریت مشخص معاونت ها و تاکید بر مدرسه محوری روبرو هستیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تمرکز زدایی و تفویض اختیار در بخش های مختلف را از جمله سیاستهای وزارت خانه دانست و گفت: نیازمند وحدت و یکپارچگی در ساختارها و اهداف هستیم تا بتوانیم امور را طبق سیاست های محوله پیش ببریم.

الهیار ادامه داد: نیازمند اتخاذ راهکارهای اساسی برای حل مشکلات و تحقق اهداف هستیم تا متناسب با آن وارد فرایند برنامه ریزی شویم. اصلی ترین دغدغه ما اجرای برنامه ششم توسعه و سند تحول بنیادین است. وظیفه داریم از راه حل‌های موقت استفاده کنیم اما نباید در آن متوقف شویم و اگر به دنبال آموزش و پرورش چابک هستیم باید از این مرحله عبور کنیم و به سمت اجرای راهکارهای بلندمدت، اساسی و اثربخش برویم.

وی افزود: از زمان ورودم به معاونت توسعه همین دیدگاه را دارم و معتقدم مشکلات آموزش و پرورش زیاد است اما لاینحل نیست. حاکم شدن یک تفکر سیستمی با بکارگیری مفروضات علمی در این معاونت لازمه پیشبرد امور است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به بیان گزارش عملکردی از سال ۹۶ پرداخت و گفت: اجرای بودجه، تخصیص و به پایان رساندن آن و تصویب بودجه ۹۷،بیمه‌ها، وام ها، اسکان فرهنگیان، مدیریت ساختار و نیروی انسانی از جمله اقدامات انجام شده است. بودجه سال گذشته دارای ۱۳ ردیف هزینه‌ای با اعتبار ۳۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به سال ۹۵ تنها ۸.۵ درصد رشد داشت که پنج درصد اعتبار ملی و ۹۵درصد در قالب اعتبارات استانی بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches