true
اقتصادتهران: به گزارش خبرنگار ما، مجید صدری مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در جمع خبرنگاران گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و همچنین دولت تدبیر و امید بحث اشتغال زایی یکی از مباحث و موضوعات مطرح در شرکت رایتل است که بر این اساس شرکت توانست از شهریور سال ۹۲ تا پایان سال ۹۴ بیش از ۳۷ هزار شغل ایجاد کند.
وی با اشاره به دستیابی شرکت به بخشی از اهدافش، افزود: شرکت خدمات ارتباطی رایتل در دو سال و نیم گذشته توانست حدود ۵ هزار قرارداد کلان منعقد کند. همچنین این شرکت حدود ۱۲ درصد تجهیزات فعال و صد در صد تجهیزات غیر فعال در حوزههای مختلف در اختیار دارد.
مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل گفت: اتکا به توان داخلی یکی از ویژگی هایی بارز این شرکت است که توانسته در ۲ سال اخیر بدون استفاده از شریک و مشاوران خارجی به فعالیتهای خود ادامه دهد. اما در این بین شرکتهای خارجی بسیاری تقاضای همکاری با شرکت خدمات ارتباطی رایتل را داشته اندضمن آنکه شاخص رضایتمندی از جمله مواردی است که در شرکت رایتل حائز اهمیت است.
وی افزود: با مقایسه سالیانه این شرکت عملکرد آن در چند سال گذشته رشد خوبی داشته و وضعیت ترافیک نوروزی سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ حدود ۲۰۰ درصد بوده است و این مقدار نسبت به سال ۹۳، ۱۱۰۰ درصد رشد را به همراه داشته است و همچنین در حوزه مکالمه نسبت به سال ۹۴، ۵۰ درصد رشد و نسبت به سال ۹۳، ۸۰ درصد رشد را به همراه داشت.
صدری در ادامه تصریح کرد: آمار مصرف ترافیک سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ حدود ۲۰۰ درصد رشد را با خود به همراه داشته است و این رقم نسبت به سال ۹۲ و همزمان با اوایل کار این شرکت حدود ۱۵۰۰درصد رشد داشته است و همچنین در یک ماه و نیم گذشته نسبت به یک ماه نیم اول سال ۹۴بیش از ۲۵۰ درصد رشد داشته است.
وی در رابطه با بحث شبکه این شرکت، افزود: در سال ۹۴ پوشش شرکت رایتل نسبت به سال ۹۳، ۱۰۰درصد و نسبت به پایان سال ۹۲ حدود ۲۵۰درصد رشد را با خود به همراه داشته است.
وی در رابطه با موضوع رومینگ افزود: رومینگ یکی از فعالیتهای مهم در اپراتورهای تلفن همراه است که بر این اساس شرکت رایتل ۱۸۰ قرارداد بین المللی را منعقد و حدود ۱۰۰ اپراتور موبایل در شبکه رایتل فعالیت دارند.
مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل افزود: در رابطه با بحث ترابرد پذیری در سال ۹۵ این شرکت آمادگی انجام تستهای اولیه را داشته است و ترابرد پذیری این امکان را به مشترکان تلفن همراه میدهد که با همان شمارههای موبایلی که در اختیار دارند میتوانند اپراتور خود را عوض کنند و بر اساس کیفیت خدمات کاربران حق انتخاب اپراتور را دارند و بر این اساس به محض اینکه مسئله تجاری سازی آن مشخص شود امکان تغییر اپراتور برای مشترکان فراهم خواهد شد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=41774
false
true