×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی مراکز مشاوره اعتیاد در تهران

اقتصادتهران: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: دو مرکز مشاوره اعتیاد اوایل سال آینده در شرق و غرب تهران به منظور پیشگیری و درمان اسیب دیدگان این معضل راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا سردار محمد مسعود زاهدیان در حاشیه همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ها که در ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: مبارزه با مواد مخدر باید اجتماعی شده و همه مردم پای کار بیایند.

وی افزود: براساس آمارها ۵۰ هزار معتاد متجاهر در کشور وجود دارد که البته این افراد طی فرایندی شناسایی شده و شناسایی آن ها تکمیل شده است براین اساس آمادگی داریم با وجود زیرساخت های لازم انها را جمع آوری کنیم.

زاهدیان اضافه کرد: در تهران ۱۰تا۱۵ هزار معتاد متجاهر وجود دارد که البته این تعداد متغیر است با این حال پلیس پیش بینی می کند که بین ۱۴ تا ۱۵ هزار نفر در تهران معتاد متجاهر وجود داشته باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: پلیس در راستای برخورد با مبارزه تمرکز برشبکه، باندها و گروه های خرده فروش و فروشندگان محلی دارد که شناسایی و تحویل مراجع قضائی می شوند.

به گفته زاهدیان به صورت متوسط در تهران بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ نفر در این زمینه شناسایی و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تاکید کرد: تعامل خوب و مناسبی با مراکز ذی ربط داریم در غیر این صورت اقدامات ما نیمه تمام می ماند بویژه با دستگاه های متولی حوزه پیشگیری و درمان، براین اساس در ستاد مبارزه با مواد مخدر کمیته های بسیاری مثل کمیته های پیشگیری، درمان و سازمان مردم نهاد وجود دارد که پلیس نظرات خود را اعمال می کند تا بازده کار افزایش یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches