×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی باشگاه ویژه پیشکسوتان فرهنگی در سراسر کشور

اقتصادتهران: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، از راه اندازی باشگاه های ویژه پیشکسوتان فرهنگی در سراسر کشور از هفته آینده خبر داد.

به گزارش مهر، علی الهیار ترکمن  گفت: در راستای تحقق سند تحول بنیادین و اجرای سیاست های وزیر آموزش و پرورش درخصوص تکریم فرهنگیان بازنشسته و استفاده از تجارب ارزنده و ۳۰ ساله پیشکسوتان باشگاه های ویژه پیشکسوتان ابتدا در مراکز استان ها و در ادامه در شهرستان راه اندازی می شود.

وی، یکی از ضعف های نظام اداری را عدم پرورش نیروهای جایگزین و مستندسازی تجارب بازنشستگان برشمرد و خاطرنشان کرد: در جای جای سند تحول بنیادین روی اصلاح نظام اداری و استفاده از ظرفیت های پیشکسوتان تأکید شده است.

الهیار ادامه داد: احساس تکریم در پیشکسوتان، ایجاد انگیزه و تقویت اراده و اعتماد به نفس در آنها، استفاده از ظرفیت هاوتجارب آنها در بعد مدون و مستندسازی، ارتقا و انتقال تجارب به نیروهای جوان با قرارگرفتن در یک پروسه زمانی معینی در کنار پیشکسوتان از جمله مزایای این طرح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، اظهار کرد: اعتلای منزلت اجتماعی بازنشستگان، استفاده از تجارب و نظریات آنهاو غنی سازی اوقات فراغت بازنشسته ها از جمله اهداف تأسیس باشگاه پیشکسوتان فرهنگی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches