×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی وب سایت جامع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی ایمنی و امنیت

سعید دولتشاهی مدیر موسسه فرارسانه در آستانه اولین سال تاسیس این موسسه، گفت: فرارسانه، خردادماه سال گذشته مجوز فعالیت خود را دریافت و با آغاز فعالیت رسمی، در زمینه های مختلف فرهنگی مربوط به ایمنی و امنیت مشغول به کار شد.

مدیر موسسه فرارسانه که فعالیت خود را از ۲۲ تیرماه سال گذشته آغاز کرده، در ادامه گفت: برگزاری نخستین جشنواره «شهر ایمن» که بیش از ۴۰ شرکت بزرگ ایمنی و حفاظت در آن حضور داشتند؛ از مهم ترین فعالیت های این موسسه است.

به گفته وی: برگزاری نمایشگاه فناوری های نوین حفاظتی امنیتی و ایمنی و آتش نشانی و همایش مدیریت بحران و ایمنی اصفهان در دی ماه سال گذشته از دیگر عملکردهای فرارسانه بوده است.

دولتشاهی افزود: فرارسانه در یک سال گذشته علاوه بر حضور در دیگر شهرهای ایران، حضور در نمایشگاه های خارجی مانند نمایشگاه Intersec 2014 دبی نیز شرکت کرده است.

وی افزود: همین طور این رسانه ارتباط خود را با مراکز دانشگاهی و علمی نیز حفظ کرده است به گونه ای که اجرای نمایشگاه جانبی پنجمین همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE در دانشگاه صنعتی شریف را برعهده داشت.

مدیر فرارسانه با اشاره به همکاری این موسسه با اتحادیه های مهم کشور در زمینه های امنیتی، حفاظتی و ایمنی گفت: از دیگر موفقیت های ما ایجاد نشریه الکترونیک است که اطلاعات لازم در زمینه صنعت ایمنی و امنیت را در اختیار متخصصان و علاقه مندان می گذارد. این اطلاعات شامل تقویم نمایشگاهها، مقالات علمی،گفت و گوها، اخبار و… است که به متخصصان این صنعت ارسال می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches