×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
راه‌اندازی ۲۲ دارالقرآن مرکزی تا پایان سال ۹۵

تهران اکونومی: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از راه‌اندازی ۲۲ دارالقرآن مرکزی تا پایان سال ۹۵ در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ قرآنی شمیم وحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری تهران با اتخاذ رویکرد قرآنی فعالیت های گسترده‌ای را نیز انجام داده است و برنامه هایی را نیز در حوزه قرآن و عترت در دست انجام دارد.

وی تاکید کرد: یکی از شوراهای مهم شهرداری تهران بی‌تردید شورای عالی قرآن است که به ریاست شهردار تهران تشکیل می‌شود. ستاد اجرایی شورای عالی قرآن در شهرداری تهران در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای انجام داده است از جمله انسجام خانه‌های قرآن که برای تشکیل و انسجام آنها تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه تهران الگوی سایر شهرهاست گفت: برنامه‌های منسجمی در زمینه قرآن طراحی کرده‌ایم.

وی از انسجام در خانه‌های قرآن در سرای محلات خبر داد و گفت: دوره‌های مختلف آموزشی را برگزار کرده ایم که هم اکنون در سطح شهر تهران ۹۰۰ مربی قرآنی در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی با اشاره به تربیت معلمان قرآنی گفت: این مربیان شناسنامه‌دار شده‌اند.

وی عنوان کرد: هم اکنون سه دارالقرآن در مناطق۲ ،۱۳،۱۷فعال هستند. این دارالقرآن ها مجهز به مهد کودک و محیط قرآنی برای بزرگ سالان هستند وانشاءلله تا پایان سال در مناطق ۲۲ گانه برپا می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره با اینکه نمایشگاه قرآن امسال در ۱۰ هزار متر مربع و در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود، عنوان کرد:هم زمان با نمایشگاه شهری قرآن در ۳۰ نقطه از شهر، نمایشگاه هم خوان برپا خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches