×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه‌اندازی نمایندگی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در قزوین

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دیدار با فریدون همتی استاندار قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از فعالیت‌های سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی در راستای حاکمیت است.

به گزارش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، دلیری با بیان اینکه سازمان جمع‌ آوری و فروش املاک تملیکی در سال ۱۳۷۰ در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، افزود: این سازمان با وجود زیرساخت‌های محدود، بسیار مهم و اساسی محسوب می‌شود چراکه بخش مهمی از املاک دولت و مردم را در اختیار دارد.

 مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه اصلاحات و رویکردهای مختلف جدیدی در این سازمان دنبال می‌شود، گفت: در مجموع بودجه کشور، ۵۰ میلیارد تومان به این سازمان اختصاص یافته است تا در این راستا بتوان تجهیزات را در بخش‌های مختلفی همچون انبارهای کالا افزایش داد.

 دلیری وجود نمایندگی‌ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در برخی از استان‌ها را ۲۱ نمایندگی عنوان و بیان کرد: از آنجایی که نمایندگی‌ این سازمان در برخی از استان های کشور وجود ندارد، امیدواریم نمایندگی‌ سازمان را در برخی استان‌ها راه‌اندازی کنیم.

دلیری افزود: بعد مسافت یکی از مشکلات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است چراکه اگر فاصله زمانی محل کشف با ادارات کمتر باشد، عملیات کشف راحت‌تر انجام می‌شود.

 مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در بخش دیگری به برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان پرداخت و اظهار داشت: سعی کرده‌ایم در برنامه‌های خود با رعایت اولویت‌ها، نمایندگی‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را در برخی استان‌ها به ویژه استان های قزوین، قم و ایلام راه‌اندازی کنیم.

 وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد فروش املاک سازمان اموال تملیکی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اضافه کرد: ۶۰ درصد از اموال این سازمان در سال جاری فروخته شده است.

 دلیری گفت: با توجه به ظرفیت های مناسبی که در اختیار است سعی داریم بیش از گذشته در تامین خزانه کشور تاثیرگذار باشیم و از دولت حمایت کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches