×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
راه‌اندازی مرکز رصد وضعیت زنان و خانواده

معاون مرکز زنان ریاست جمهوری از راه‌اندازی مرکز رصد وضعیت زنان و خانواده در هفته جاری خبرداد.

زهرا سجادی در گفتگو با مهر از راه اندازی مرکز رصد وضعیت زنان و خانواده طی دو روز آینده خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز توانمندی‌های زنان در هر استان شناسایی می‌شود.

سجادی با بیان این مطلب که اطلاعات زنان و خانواده در یک ساختار مجازی در اختیار مدیران بخش زنان قرار می‌گیرد، گفت: در این راستا اطلاعات در هر استان به طور تفکیک شده در اختیار مسئولان ذی‌ربط قرار می‌‌گیرد که با شناخت و ارزیابی نیازهای آن‌ها در هر استان به رفع نیازهای متناسب با هر استان پرداخته می‌شود.

معاون امور خانواده مرکز زنان ریاست جمهوری با بیان این مطلب که مرکز رصد وضعیت زنان و خانواده با همکاری وزارت رفاه، سازمان بهزیستی،ناجا و …ره‌اندازی می‌شود، افزود: مدیران بخش زنان و خانواده درکشور می‌توانند از اطلاعات مرکز به منظور سیاستگذاری استفاده کنند.

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches