×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
راه‌اندازی قطار ارم را در مسیر تهران- زنجان و بالعکس

اقتصادتهران: روابط عمومی شرکت حمل ونقل رجا اعلام کرد: به منظور رفاه حال هموطنان گرامی، واگن های موجود در مسیر تهران- زنجان- تهران با قطار ارم (ریل باس) شرکت رجا جایگزین شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، این قطار مشابه با برنامه قبلی روزانه ساعت ۱۳:۴۰ از تهران به زنجان و ساعت ۶:۳۰ از زنجان به تهران حرکت می کند و از نوع قطار ارم خود کششی شرکت رجا است.

از ویژگی های قطار ارم می توان به فضای ویژه مسافران با کیفیتی عالی، سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی برای پخش موزیک و اطلاع رسانی اشاره کرد و عایق بندی مناسب برای کاهش سر و صدا و همچنین نفوذ گرد و غبار به واگن ها از ویژگی های این قطارها است.

همچنین برای بهره مندی هموطنان گرامی از تسهیلات و تخفیفات دوره یی و لحظه ای برای سفر با قطارهای مختلف شرکت رجا، این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی ‘سفر ارزان’ بر روی شبکه تلگرام به نشانی @safararzan1539 کرده است که متقاضیان می توانند با عضویت در این سامانه از آخرین تخفیفات قطارهای رجا آگاهی یابند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches