×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه‌اندازی صندوق حمایت از کشتی

راه‌اندازی صندوق حمایت از کشتی به زودی بیما- مدیر عامل بانک پاسارگاد از راه‌اندازی صندوق حمایت از کشتی در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر مجید قاسمی در مراسم تجلیل بانک پاسارگاد از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی ایران در جام جهانی اظهار کرد: در زمانی که بسیاری از کشورهای متخاصم قصد ضربه زدن به ایران را دارند پهلوانان کشتی روحیه یک کشور را به خوبی حفظ کرده و پرچم ایران را در صحنه‌های بین المللی به اهتزاز در می‌آورند. صحنه کشتی امروز برای قهرمانان ما صحنه جنگ است. مدیرعامل بانک پاسارگاد خطاب به کشتی گیران گفت: شما امروز یادآور پهلوانی‌های زمان جنگ هستید و باعث می‌شوید تمامی مردم به شما افتخار کرده و برای رسیدن به موفقیت بیشتر تلاش کنند. در جایی که همه خسته می‌شوند پهلوان ایران قیام می‌کند و افتخار‌آفرینی را در دستور کار قرار می‌دهند.

وی با بیان این‌که کشتی افتخارات بزرگی را نصیب ملت ایران کرده است، گفت:‌ نمی توان با کارهای مادی روحیات معنوی این پهلوانان را پاس داشت ما نیز قصد چنین جسارتی نداشتیم اما تنها هدفمان این است که بگوییم که به یاد پهلوانان هستیم و بزرگی آن‌ها مطمئنا با این گونه تقدیرها جبران نمی‌شود.ما کار مهمی نکردیم که از ورزش ملی و میراث گرانبهای کشورمان حمایت کردیم بلکه این وظیفه ماست.

قاسمی خاطرنشان کرد:‌ وقتی کشتی گیران در سکوی قهرمانی قرار می گیرند و پرچم ایران بالاتر از آمریکا و روسیه جای می گیرد ما سعی داشتیم با این تقدیر نمک کوچکی دراین غذا بریزیم. به عنوان یک شهروند دعا می کنم که سایه رسول خادم بالای سر کشتی ایران بماند و ابتکارات و مدیریت او را بیش از پیش ببینیم.

مدیر عامل بانک پاسارگاد در پایان خبر داد:‌ صندوق حمایت از کشتی به زودی نیز راه اندازی خواهد شد تا بخش کوچکی از حمایت‌های ما را نیز از ورزش کشتی ادامه دهیم. البته اشکال دیگری از حمایت از ورزش ملی ایران نیز در آینده اجرایی خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches