×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
راه‌اندازی سامانه صدور مجوز واحدهای صنعتی گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک

اقتصادتهران: معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رونمایی از سامانه صدور مجوز واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی گفت: راه اندازی این سامانه در مسیر تحقق دولت الکترونیک خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، محمد مجابی در مراسم رونمایی از سامانه صدور مجوز واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی که با حضور علی طیب نیا -وزیر اقتصاد و دارایی و معصومه ابتکار- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد- با بیان اینکه از طریق سامانه صدور مجوز واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی به دنبال شناسایی دقیق مراجعان و در نهایت ایجاد فرصت هم افزایی هستیم ،گفت: حذف کاغذ نیز از طریق این سامانه با جدیت دنبال می‌شود. در شرایط حاضر آمادگی داریم که در جهت غیر کاغذی کردن خدمات و حتی حذف اوراق بهادار گام برداریم.

وی افزود: امیدواریم تا پایان شهریورماه بتوانیم در حوزه‌های هشت گانه، این سامانه را اجرایی کنیم و در مسیر دولت الکترونیک خدمات خود را ارائه دهیم.

به گفته مجابی ارائه خدمات ارزیابی زیست محیطی طرح‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی هدف مهم این سامانه است.

وی تصریح کرد: از اقدامات مثبت وزارت اقتصاد در حوزه محیط زیست لایحه اصلاح قانون بر ارزش افزوده است است.

مجابی  با اشاره به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یکی از ۱۴دستگاه برتر، مسئولیت پایلوت اجرای دولت الکترونیک برعهده گرفته است،گفت: این سازمان توانسته است فعالیت‌های خود را در مسیر دولت الکترونیک قرار دهد.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سامانه صدور مجوز واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی در راستای شفافیت و سلامت اطلاعات و هماهنگی بین دستگاه‌ها راه‌اندازی شده است،اظهارکرد: هشت خدمت در سازمان حفاظت محیط زیست برای این سامانه احصا شد.

وی افزود: با توجه به اینکه طبق برنامه ششم توسعه و لایحه هوای پاک،نتایج ارزیابی زیست‌محیطی باید در بازه زمانی مشخص اعلام شود، برای افزایش سرعت، در سامانه ضوابط استقرار قرار می گیرد تا متقاضیان از ممنوعیت‌ها مطلع شوند. استعلام از وزارتخانه‌های مختلف را نیز می‌توانیم از طریق سامانه  تسهیل و تسریع کنیم.

مجابی در پایان گفت: صدورمجوز آزمایشگاه‌های معتمد، صدور مجوز واردات و صادرات پسماند، صدور مجوز صید و شکار، ارائه خدمات آموزشی به مراجعه کنندگان موزه‌های تاریخ طبیعی، برپایی نمایشگاه و کارگاه تاکسیدرمی از طریق این سامانه انجام می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches