×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رانندگان به تجهیزات ایمنی مجهز شوند

اقتصادتهران: شهرداری منطقه یک تهران اعلام کرد: با توجه به کاهش دما و یخ زدگی معابر، رانندگانی که قصد تردد در معابر شمالی تهران را دارند ضمن رعایت سرعت مجاز، نکات ایمنی و فاصله مناسب از خودروهای دیگر، از تجهیزات ایمنی نظیرلاستیک یخ شکن و زنجیر چرخ استفاده نمایند.

در اطلاعیه شهرداری منطقه یک از رانندگان درخواست شده در صورت ضروری نبودن از تردد در خیابان‌ها و معابر شمال تهران خودداری نمایند تا عملیات پاکسازی و برف روبی با سرعت بیشتری انجام شود و بمنظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه و خسارت احتمالی، از توقف خودرو در زیر درختان حاشیه معابر و خیابان‌ها خودداری نمایند.

بر اساس این اطلاعیه به  عابرین پیاده و رانندگان هشدار داده شده که به هنگام عبور از زیر لبه‌های بیرونی بام‌ها مراقب سقوط قندیل‌ها باشند و قبل از پارک کردن خودروی خود در مجاورت دیوارها از ایمنی محل اطمینان پیدا کنند.

همچنین از شهروندان درخواست شده از ریختن برف پشت بام های خود در معابر عمومی  خود داری و قندیل های به وجود آمده را قبل از سقوط و ایجاد حادثه از لبه بام ها جدا نمایند.

بر اساس این اطلاعیه ساکنین و شهروندان منطقه می‌توانند در صورت لزوم و تا زمان رسیدن نیروهای ستاد برف روبی از مخازن زرد رنگ و کیس‌ های رنگی، نسبت به پخش شن در معابر برفی استفاده نمایند.

گفتنی است شماره تماس ۱۳۷  آماده خدمات رسانی به شهروندان جهت بازگشایی معابر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches