×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس هیات مدیره اتاق تعاون ایران استعفا داد

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون ایران به دنبال زمزمه تغییر و تحولات در اتاق تعاون خارج از روال قانونی، استعفا داد.

به گزارش فارس، پس از آنکه روز گذشته زمزمه تغییر و تحولات جدید در اتاق تعاون ایران در رسانه‌ها منتشر شد، بهمن عبدالهی رئیس هیئت مدیره در گفت‌وگو با فارس از استعفای خود در این رابطه خبر داد.

وی گفت: به دلیل تصمیمات غیرقانونی و روال خارج از عرف و ضوابط توسط برخی از اعضای هیئت‌مدیره که با سوءاستفاده از موقعیت کنونی که دولت و وزیر در حال جابه جایی هستند اتخاذ شده، تصمیم گرفتم استعفا دهم و آن را برای مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون ایران ارسال کردم.

عبدالهی عنوان کرد: اینگونه رفتارها و کارها به حیثیت اتاق و بخش تعاون لطمه می‌زند و به همین دلیل ترجیح دادم که استفعا بدهم.

دیروز برخی از مسئولان اتاق تعاون در اظهاراتی ضد و نقیض و براساس صورتجلسه برخی اعضای هیئت مدیره، ماشاءالله عظیمی مدیرعامل فعلی بانک توسعه تعاون و عضو هیئت مدیره اتاق به عنوان رئیس هیئت مدیره به جای عبدالهی و نیز خلیل زاده به جای داریوش پاکبین به عنوان دبیرکل جدید منصوب شدند.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches