×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دیدار عضو شورای شهر تهران با ۱۳۰ نفر از شهروندان منطقه ۲۰ برگزار شد

اقتصادتهران: دیدار مردمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با هدف پیگیری مشکلات و درخواست های شهروندان در حوزه شهری در ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ جعفر شربیانی در راستای اجرای طرح «پیگیر کار مردم تهران» روز دوشنبه ۶شهریور ماه با همراهی رضا شنگی شهردار منطقه با حضور در شهرداری منطقه ۲۰، به درخواست ها و مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کردند.

شربیانی با بیان اینکه طرح پیگیر کار مردم شهر تهران با سومین سال دوره ششم شورای اسلامی شهرتهران، ری و تجریش آغاز شد گفت: پنجمین دوره آن امروز با دیدار بدون واسطه مردم با مسئولین و طرح مشکلات و درخواست های آنان در منطقه ۲۰ انجام شد.

او افزود: طرح پیگیر کار مردم تهران در ابتدای سال ۱۴۰۰ صرفاً در جنوب تهران و در مناطق ۱۹،۱۸،۱۷،۱۶،۱۵و ۲۰ برگزار شد و از سال ۱۴۰۲ بنا به درخواست شهروندان سایر مناطق شهر تهران، برنامه ریزی برای برگزاری جلسات ملاقات مردمی در همه مناطق انجام شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز مراجعه کنندگان بسیاری در جلسه ملاقات مردمی حضور داشتند، اظهار داشت:تلاش ‌ا و خدمات مجموعه شهرداری منطقه ۲۰، شهردار کوشا و دغدغه مند و همچنین روابط عمومی این منطقه در راستای اطلاع رسانی گسترده، برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری دیدار مردمی و پاسخگویی شایسته به شهروندان، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه امروز درخواست ها و مشکلات حدود ۱۳۰ نفر از شهروندان بررسی و رسیدگی شد گفت: همانند جلسات گذشته بیشتر مشکلات مطرح شده در حوزه شهرسازی بود که درخواست های شهروندان در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر شد و در موضوعات دیگر هم مواردی مطرح شد که تلاش می شود در چارچوب مقررات و با مساعدت شهردار منطقه رسیدگی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: این جلسات و نشست های بدون واسطه از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و ادای دین به خون پاک شهدا است و این راه ادامه دارد و تا انتهای مسیر در کنار مردم هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches