×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دکل‌های مخابراتی بی خطرند

اقتصادتهران: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: تاکنون هیچ مرجع علمی خطرناک بودن دکل‌های مخابراتی برای انسان را اثبات نکرده است.

بهروزرزمی روز شنبه در جلسه هم‌اندیشی مسؤولان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کوثر افزود: برخی نگرانی ها و طرح مطالب مختلف در خصوص مضرات دکل های مخابراتی بی مورد است.

وی همچنین در خصوص جانمایی دکل های مخابراتی نیز گفت: برای جانمایی یک دکل موافقت مالک و مجوز شهرداری لازم است و با وجودآن طبق قانون مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت پوشش تلفن ثابت در استان اردبیل افزود: ۱۰۰ درصد مناطق شهری استان تحت پوشش تلفن ثابت بوده و همچنین تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز برخوردار از تلفن ثابت هستند.

وی ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی را ۱۳ درصد اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های لازم بیشتر مناطق استان از خدمات اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.

رزمی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای ایجاد اشتغال در حوزه ی سی تی گفت: با گسترش حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق بیشتری ازاستان شاهد ارائه خدمات بیشتری به مردم و افزایش اشتغال خواهیم بود.

وی بابیان اینکه تاپایان سال شهرستان کوثر از نسل سه اینترنت بهره مندخواهد شد، افزود: در فاز دوم طرح توسعه اینترنت نیز پوشش ۵۰۰ روستای دیگر را در اولویت قراردارد که ۳۰ روستای آن مربوط به شهرستان کوثراست.

فرماندار کوثر نیز در این نشست گفت: این شهرستان باتوجه به پراکندگی روستاها نیازمند توجه ویژه مسئولان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

علیرضا علیپور افزود: توسعه زیر ساخت ها در روستاها عامل مهمی در کاهش هزینه های غیر ضروری است.

در این نشست برخی از مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات از جمله زیر ساخت اینترنت پرسرعت، تلفن های همراه اول، ایرانسل، رایتل و افزایش ظرفیت تلفن های ثابت در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در ۸۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches