×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید در پنج سال گذشته ۶۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی احداث و به آنان تحویل داده است.

انوشیروان محسنی بندپی عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار با آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس به خبرنگاران اظهار داشت: در ایام هفته دولت نیز یکهزار و ۵۵۰ واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو معلول و زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۵۸۰ واحد آن ویژه خانوارهای دارای دو معلول و بقیه مربوط به زنان سرپرست خانوار است.

محسنی بندپی ادامه داد: دولت حمایت های اجتماعی خود در جامعه را با افزایش حقوق مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی ادامه می دهد و این حمایت ها در مقایسه با سال های گذشته چشمگیر بوده است.

به گفته وی، شهریور ماه امسال نیز سبد غذایی بین مددجویان زیر پوشش این نهادها و افراد نیازمند قرار می گیرد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از تلاش برای افزایش نیافتن قیمت دارو در کشور توسط دولت و مجلس شورای اسلامی (کمیسیون درمان) خبر داد و گفت: درصورت افزایش قیمت ها که شامل ۴۳۶ قلم دارو می شود، دولت یارانه آن را به بیمه سلامت و یا به شرکت های تولیدی می دهد.

به گزارش ایرنا، محسنی بندپی عصر امروز در ادامه سفر به گلستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی استان از مجموعه نیمه تمام ورزشی کارگران شهرستان کلاله بازدید کرد و قول مساعد برای تکمیل این مجموعه ورزشی داد.

به گفته رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلاله، عملیات مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان که از ۶ سال قبل شروع و تاکنون برای آن هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، فقط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عبدی بدراق افزود: عملیات اجرایی این طرح به دلیل اختصاص نیافتن بودجه سه سال متوقف بود و اکنون تکمیل آن به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches