×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دولت ۲ برابر حق بیمه کشاورزان را می پردازد

اقتصادتهران: مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: دولت به منظور حمایت از فعالان بخش کشاورزی شامل روستائیان، کشاورزان و عشایر علاوه بر سهم خود با پرداخت سهم کارفرما، ۲ برابر حق بیمه این قشر را پرداخت می کند.

به گزارش ایرنا، ‘ محمدرضا واعظ مهدوی’ روز چهارشنبه در همایش ملی فرآورده های زنبور عسل در تالار پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان، افزود: به دلیل اینکه بیشتر بیمه شدگان روستایی، عشایر و فعالان بخش کشاورزی، خویش فرما و تولیدکننده هستند بنابراین دولت ترتیبی را اتخاذ کرده که این قشر فقط با پرداخت یک سوم حق بیمه از خدمات بیمه بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: دولت علاوه بر سهم خود، سهم کارفرما را نیز پرداخت می کند.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ادامه داد: اکنون شرایط بسیار خوبی در زمینه بیمه بخش کشاورزی فراهم شده است که کشاورزان و عشایر باید حداکثر استفاده را از آن ببرند.

وی خواستار تشویق کارگران بخش کشاورزی توسط کارفرمایان برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شد.

واعظ مهدوی گفت: این بیمه شامل بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت سرپرست خانوار است.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعلام کرد: طبق آخرین آمار اعلام شده در حال حاضر ۶ میلیون و ۷۰ هزار خانوار روستایی در کشور وجود دارند که از این آمار فقط یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه هستند.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی در تولید ملی سهم مهمی دارد، افزود: یکی از مهمترین ابزار حمایت از تولید داخلی استفاده از بیمه است.

واعظ مهدوی با بیان اینکه بخش بزرگی از بالندگی بخش تولید نیز بهره بردن از واحدهای تحقیق و توسعه (R&D) توسط تولیدکنندگان است، اضافه کرد: بیمه به نیابت از کارفرما کسانی که برای راه اندازی و استفاده از این واحد، ( تحقیق و توسعه ) توان مالی کافی ندارند را مورد حمایت و پشتیبانی قرار می دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches