×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
دولت جدید در مورد برداشت از حساب بانک‌ها تصمیم‌گیری کند

مدیر عامل بانک کارآفرین گفت: برداشت از حساب بانک‌ها که در پایان سال ۹۰ انجام شد همچنان در بلاتکلیفی است و به نظر می‌رسد که دولت جدید باید برای آن تصمیم گیری کند.

ولی‌الله سیف در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که بانک مرکزی با استفاده از بازرسان خود برای رسیدگی از حساب‌های ارزی تمام بانک‌ها اقدام کرده است گفت: براساس اخباری که ما داریم بانک مرکزی برخی از بانک‌ها را متخلف و برخی را بدون خلاف دانسته است.

وی گفت: شنیده‌های غیر رسمی نیز حکایت از آن دارد دیوان محاسبات همچنان این موضوع را پیگیری می‌کند اما این برداشت از حساب‌ بانک‌ها از سوی بانک مرکزی همچنان وضعیتش بلاتکلیف است.

سیف خاطرنشان کرد که بانک متبوعش با توجه به بازرسی‌های بانک مرکزی خلاف ارزی نداشته است لذا باید مبالغی که از حساب این بانک برداشته شده بازگردانده شود.

مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: با توجه به این‌که در پایان عمر این دولت قرار داریم نتیجه بازرسی‌ها احتمالا به دولت بعدی واگذار خواهد شد لذا باید اجازه دهیم که در آینده دولت جدید در مورد این برداشت‌ها تصمیم گیری کند.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches